تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شیخ ویسی: تساوی مقابل استقلال خوزستان نتیجه عادلانه تری بود

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، وحید شیخ ویسی، دروازه بان تیم فوتبال پیکان تهران پس از برد یک بر صفر تیمش مقابل استقلال خوزستان بیان کرد: در نیمه اول خدا را شکر موفق شدیم به پیروزی برسیم و یک گل زدیم و فکر می کنم، داور یک پنالتی صد در صد را برای ما نگرفت. یک توپ هم به سمت دروازه استقلال خوزستان زدیم که از روی خط بازگشت و عملکرد خوبی داشتیم اما در نیمه دوم کار سخت شد و شاید اگر مساوی می شد، نتیجه عادلانه تر بود.

او افزود: من درحال چیدن خط دفاعی برای ضربه کاشته بودم و متاسفانه ندیدم چه اتفاقی رخ داد و نمی توانم درباره داوری این مسابقه صحبت کنم.

شیخ ویسی در پایان گفت: من در حدی نیستم که در خصوص داوری صحبت کنم اما به نظرم یک صحنه پنالتی بود که داور به سود ما نگرفت. هواداران استقلال خوزستان همیشه به من لطف دارند و در ورزشگاه هم سنگ تمام گذاشتند که از آنها تشکر می کنم.

گفتنی است، وحید شیخ ویسی، دروازه بان تیم فوتبال پیکان تهران به مدت ۲ فصل در استقلال خوزستان بازی می کرد و در نقل و انتقالات تابستانی لیگ هجدهم با عقد قراردادی به تیم پیکان تهران پیوست.

بیشتر بخوانید: پیکان تهران ۱ - استقلال خوزستان صفر/ برتری شاگردان آقا معلم مقابل استقلالی‌ها + حاشیه‌ها

انتهای پیام/

اظهارات دروازه بان تیم پیکان تهران درباره بازی با استقلال خوزستان



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شیخ ویسی: تساوی مقابل استقلال خوزستان نتیجه عادلانه تری بود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..