تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود Share Music & File Transfer – Mi Drop 1.19.8 – برنامه اشتر&#

دانلود امروز 1+

آخرین آپدیت پنجشنبه ۰۸ شهریور ۱۳۹۷

1

نسخه 1.19.8

دوست داشتن 7

Share Music & File Transfer – Mi Drop از محبوب ترین و بهترین نرم افزارهای به اشتراک گذاری آسان و رایگان فایل ها، موزیک ها و اطلاعات از طریق هات اسپات دستگاه های اندروید است که توسط کمپانی نام آشنای شیائومی – Xiaomi به صورت 100 درصد رایگان در گوگل پلی عرضه شده و جدیدترین آپدیت اش به درخواست جمعی از شما برای دانلود عرضه شده و پیش روی شماست! نرم افزار اشتراک گذاری فایل شیائومی با جمع کردن تمام ابزارهای مورد نیاز در زمینه ی انتقال فایل ها در یک محیط زیبا، دوست داشتنی و بدون هیچ تبلیغ توانسته نظر بسیاری از کاربران سراسر جهان را جلب کند! با نصب این برنامه رایگان برروی تبلت و یا گوشی اندرویدی تان می توانید به ارسال و دریافت فایل های موجود برروی حافظه گوشی تان با سرعتی 200 برابر بلوتوث بپردازید! هیچ محدودیتی در ارسال و دریافت فایل ها وجود ندارد و تنها با یک لمس می توانید تمام اطلاعات موجود را برای فرد دلخواه ارسال کنید! به سرعت تصاویر، فیلم ها، موسیقی، برنامه ها و فایل ها را بین دستگاه های تلفن همراه در هر زمان به اشتراک بگذارید و از داشتن یک نرم افزار انتقال فایل با محیط کاربری فوق العاده زیبا، بدون هیچگونه تبلیغات و متفاوت لذت ببرید!

Share Music & File Transfer - Mi Drop

اپلیکیشن Share Music & File Transfer – Mi Drop تا به امروز ده ها میلیون بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان از گوگل پلی دریافت شده و توانسته امتیاز عالی 4.8 از 5.0 را کسب کند! همانطور که گفته شده، این برنامه به صورت 100 درصد رایگان عرضه شده و همه قابلیت هایش در محیطی بدون تبلیغ در دسترس اند! شما قادرید ابتدا تصاویری از محیط این برنامه کاربردی را مشاهده کرده و در نهایت اگر مایل بودید جدیدترین نسخه اش را با یک کلیک از سرورهای پرسرعت سایت دریافت بکنید!

تغییرات آپدیت We added options for Bluetooth connection.The page for sending files is simpler now.You can share Mi Drop via Bluetooth.We added search for files!We also revamped the design of the transfer page.You can send and delete the files you've already received.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود Share Music & File Transfer – Mi Drop 1.19.8 – برنامه اشتر&#»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..