تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بازگشت محترمانه کوپن برای تامین کالاهای اساسی

خبرگزاری میزان: سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه از ارائه دو بسته حمایتی در دولت خبر داد و گفت: بر اساس این دو بسته حمایتی کالا‌های اساسی مردم و همچنین اقشار کم درآمد جامعه تامین می‌شوند.

انوشیروان محسنی بندپی، اظهار کرد: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری و رئیس جمهور و ظرفیت‌های خوب کشور باید با همکاری و هماهنگی بین بخشی مواد اولیه واحد‌های تولیدی تامین شود تا در این زمینه با مشکل مواجه نشوند.

وی با اشاره به تشکیل ستاد مقابله با تحریم و ستاد حمایت از بنگاه‌های تولیدی در دولت افزود: قطعا باید با هماهنگی این دو ستاد نقشی را ایفا کنیم که علاوه بر حفظ و تثبیت اشتغال، مواد اولیه واحد‌های تولیدی تامین شود تا ضمن تثبیت اشتغال، مشاغل جدید بتوانیم ایجاد کنیم.

کوپن ارزاق عمومی

محسنی بندپی در ادامه به طرح اشتغال روستایی که از سال گذشته با ترکیب اعتبارات صندوق توسعه ملی و منابع چهار بانک عامل کلید خورد اشاره کرد و افزود:

برای اجرای این طرح، در سال گذشته ۱.۵ میلیارد دلار از محل صندوق توسعه ملی با منابع چهار بانک عامل، در مجموع ۱۲ هزار میلیارد تومان برای اشتغال روستایی اختصاص یافت و تا اول شهریور ۵ هزار و ۱۸۰ میلیارد تومان تسهیلات از این منابع برای ۱۳ هزار و ۵۰۰ طرح اشتغالزا در روستا‌ها بین بانک‌ها و متقاضیان عقد قرارداد شده است.

وی به طرح کارورزی ویژه اشتغال فارغ التحصیلان دانشگاهی اشاره کرد و گفت:

در صورتی که کارفرمایی نسبت به جذب فارغ التحصیلان اقدام کند مبلغی تحت عنوان یارانه دستمزد به میزان حدود ماهیانه ۳۰۰ هزار تومان در طول مدت کارروزی به فرد شاغل از طرف دولت پرداخت می‌شود که در این شرایط ضمن افزایش سطح مهارت فارغ التحصیلان در محیط کار، هیچ بار مالی متوجه کارفرما نیست، ضمن اینکه در صورتی که کارفرمایی پس از اتمام دوره کارورزی مهارت آموز، نسبت به جذب وی اقدام کند تا دو سال از پرداخت حق بیمه کارفرمایی معاف خواهد بود.

سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ادامه داد:

علاوه بر این در قالب طرح مهارت آموزی در محیط کار واقعی نیز جوانان بالا ۱۵ سال به عنوان مهارت آموز پس از کسب دانش کافی در یکی از حرفه‌های آموزشی مجاز به منظور کسب مهارت با رضایت و اختیار تحت نظارت واحد‌های آموزشی سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای و مطابق مقررات آموزشی سازمان در واحد‌های مشمول طرح مشغول آموزش می‌شوند که در قالب این طرح نیز تا پایان سال اشتغال ۲۰۰ هزار نفر پیش بینی شده است.

وی همچنین از ارائه دو بسته حمایتی برای تامین کالا‌های اساسی در دولت خبر داد و گفت: بر اساس این دو بسته حمایتی با همکاری و هماهنگی صورت گرفته توسط معاونت رفاه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، سازمان برنامه و بودجه، وزارت صنعت، معدن و تجارت و بانک مرکزی کالا‌های اساسی مردم و همچنین اقشار کم درآمد جامعه تامین می‌شوند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بازگشت محترمانه کوپن برای تامین کالاهای اساسی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..