تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




افشین امینی ملقب به افشین گرگی،کیست؟!

بولتن نیوز نام یکی از مسئولین اعزام تیم های ترور به منطقه را فاش می کند؛

افشین امینی مشهور بە "افشین گرگی"،یکی از اراذل و اوباش قدیمی و شناخته شده بوکان است داشتن پرونده مفتوج قضایی و وجود شاکیان خصوصی است

گروه بین الملل: در گروهک تروریستی و تجزیه طلب "کومله انقلابی زحمتکشان کردستان ایران-شاخه عبدالله مهتدی"،طی بررسی های بعمل آمده که یکی از مسئولین اعزام تیم های ترور به داخل کشور یا به زعم کومله ای ها به ناوچه(منطقه)،یکی از ارزل و اوباش شناخته شده و بدنام بوکانی است.

افشین امینی ملقب به افشین گرگی،کیست؟!


به گزارش بولتن نیوز بر اساس اظهارات افراد محلی ،این فرد که در اردوگاه زرگویزله کومله عبدالله مهتدییکی می باشد از اوباش قدیمی بوکان و کادرهای کنونی کومله انقلابی! است.


این شخص افشین امینی مشهور بە "افشین گرگی"،یکی از اراذل و اوباش قدیمی و شناخته شده بوکان است کە بعلت مشکلات قضایی و وجود شاکیان خصوصی بسیار در حالیکه پرونده های کیفری متعددی داشت،ناچار شد از بوکان فرار کند.افشین گرگی از طریق قاچاقچیان از مرز باشماخ مریوان فرار و به سلیمانیه کردستان عراق رفت.او در سلیمانیه خود را به مقر شهر کومله رساند و به شاخه عبدالله مهتدی در‌اردوگاه زرگویزله ملحق شد.


کادر کنونی و فرمانده نظامی حال حاضر کومله،یکی از منفورترین افراد بوکان بود،وی پس از مدتی از طریق فضای مجازی دختری بە اسم شهین آشنا را فریب دادە و بە کوملە کشاندە و مدتی با او مثلا زن و شوهری زندگی می کنند،ولی بە علت ذات خراب و شرورانه افشین این به اصطاح پیوند بە هم می خورد و بعد از آزار و کتک کاری کردن دختر بیچارە یک روز کار بە جایی می کشد کە یک گلوله بە پای این دختر شلیک می کند و در نهایت شهین بە بوکان برمی گردد و افشین همچنان بە کارهای ناخلف خود ادامە می دهد.

افشین امینی ملقب به افشین گرگی،کیست؟!


نامبرده خودش تا به حال یک بار هم بە منطقە نرفتە و با گردن کلفتی افراد بی تجربە را بە منطقە می فرستد که آخرین مورد آن همین قربانی چندی پیش گروهک تروریستی کوملە بود کە در مریوان کشتە شد...


لازم بە ذکر است عمل همجنس بازی یکی از کارهای او می باشد کە چندین بار در بوکان بە این اتهام توسط قاضی (ش) "شیرزاد "دادستان وقت بوکان دستگیر شد.این هم ماجرای زندگی شخصی یکی از مدعیان خلق کرد که برای آزادی کردستان!!!جوانان بی تجربه و فریب حورده و کم سن و سال را به آغوش مرگ می فرستد!


اطرافیان عبدالله مهتدی را چنین افراد سابقه دار و شروری تشکیل می دهند که جز شرارت و بدنامی برای مردم کرد،دست آوردی نداشته اند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «افشین امینی ملقب به افشین گرگی،کیست؟!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..