تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




توزیع 6000 نان صلواتی توسط خیرین نیکوکار

توزیع 6000 نان صلواتی توسط خیرین نیکوکار

حسن زاده یکی از اعضای گروه خیرین غدیر در ماکو در گفت و گو با ایکنا از آذربایجان غربی بیان کرد: این احسان عمومی به همت تعدادی از خیرین جوان ماکوئی با تامین هزینه نانوایی ها انجام شد که در نتیجه آن بیش از 6000 قرص نان بربری بصورت صلواتی و رایگان در 12 نانوایی سطح شهر ماکو و در بازرگان، باغچه جوق، قره تپه و هندور هرکدام یک نانوایی توزیع گردید.

وی تاکید کرد: این فعالیت در قالب اطعام غدیر که بسیار مورد توصیه ائمه اطهار است و همچنین بزرگداشت عید بزرگ غدیر، عید ولایت و امامت انجام گردید.

این خیر نیکو کار ادامه داد: سال گذشته این کار خیردوستانه در 10نانوایی سطح شهرماکو صورت گرفته بود که امسال به 12 نانوایی با گسترده در سطح شهرستان ارتقا یافته است.

وی یادآور شد: برنامه مشابهی نیز بمناسبت میلاد حضرت امام زمان (عج) در نیمه شعبان امسال در 5 نانوایی شهر ماکو انجام گرفته بود.

وی هدف اصلی این جمع خیرین را اطعام کامل در عید غدیر با غذای گرم عنوان کرد و گفت: ان شاءالله با همت و مشارکت خیرین و علاقمندان مولای متقیان حضرت علی ابن ابیطالب (ع) در سالهای آتی دور از انتظار نیست.

توزیع 6000 نان صلواتی توسط خیرین نیکوکار

توزیع 6000 نان صلواتی توسط خیرین نیکوکار

انتهای پیام




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «توزیع 6000 نان صلواتی توسط خیرین نیکوکار»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..