تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جایزه بهترین هافبک فصل گذشته لیگ قهرمانان به مودریچ رسید/ رونالدو بهترین مهاجم شد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

جایزه بهترین هافبک فصل گذشته لیگ قهرمانان به مودریچ رسید/ رونالدو بهترین مهاجم شددر حاشیه مراسم قرعه‌کشی لیگ قهرمانان اروپا که امشب (پنجشنبه) در موناکو برگزار شد، لوکا مودریچ به عنوان بهترین هافبک فصل گذشته لیگ قهرمانان اروپا معرفی شد.

کاپیتان تیم ملی کرواسی فصل گذشته در سومین قهرمانی‌ متوالی رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا مهر‌ه‌ای کلیدی بود و علاوه بر آن جزو مهمترین مهره‌های تیم ملی کرواسی در جام جهانی 2018 روسیه به شمار می‌آمد، جایی که کروات‌ها به فینال راه پیدا کردند و در آنجا مغلوب فرانسه شدند.

مودریچ برای کسب این عنوان رقبایی مانند کوین دی‌بروینه از منچسترسیتی و تونی کروس از رئال مادرید داشت.

در همین حال جایزه بهترین مهاجم فصل گذشته لیگ قهرمانان اروپا هم به کریستیانو رونالدو رسید. رونالدو فصل گذشته با گل‌های تماشایی و سرنوشت‌ساز خود مهمترین بازیکن در سومین قهرمانی پیاپی کهکشانی‌ها بود و گلش به یوونتوس در مرحله یک چهارم نهایی هم اخیراً به عنوان بهترین گل فصل گذشته رقابت‌ها معرفی شد.

لیونل مسی از بارسلونا و محمد صلاح رقبای رونالدو برای تصاحب جایزه بهترین مهاجم لیگ قهرمانان اروپا در فصل گذشته بودند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جایزه بهترین هافبک فصل گذشته لیگ قهرمانان به مودریچ رسید/ رونالدو بهترین مهاجم شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..