تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شیخ عباس قمی تاکید فراوان به خواندن کدام زیارت خصوصا در «عید غدیر» داشته است؟ + صوت

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ «زَیِّنُوا مَجَالِسَکُم بِذِکرِ عَلیِّ بنِ ابِی طَالِب»؛ مجالس خود را به ذکر علی بن ابی طالب (علیه السلام) زینت دهید. سخن گرانبهایی از پیامبر اعظم(ص)  در ضرورت ذکر فضایل حضرت امیرالمومنین (علیه السلام) که در روایات عامه و خاصه به مدح آن حضرت اشاره شده است.

بیشتربخوانید : «عدالت» شاخصه حکومت امام علی(ع)/ حکومت، طعمه‌ای برای ثروت‌اندوزی نیست!

یکی از زیارتنامه‌های مشهور  که شیخ عبّاس قمی در مفاتیح الجنان آن را آورده است زیارتنامه غدیریه منقول از امام هادی(علیه السلام) است. این زیارت شریف شامل بخش‌هایی از فضایل آسمانی و فضایل قرآنی  امیرالمومنین(علیه السلام) است.

این زیارت شامل آیاتی از قرآن کریم است و ۲۰۶ فضیلت از فضایل بیکران  حضرت امیرالمؤمنین (علیه السلام) در آن وارد شده است.

در مفاتیح الجنان شیخ عبّاس قمی در بخش زیارات، در قسمت زیارت مخصوصه حضرت امیرالمؤمنین (علیه السلام) تاکید فراوانی برای خواندن آن در هرجا و هر زمانی مخصوصا عید غدیر شده است.

برای آشنایی با این زیارت، با حجت الاسلام مشکوری مدیر کانون خورشید، اولین مرکز ترویج رسانه‌ای معارف غدیر و صحیفه سجادیه به گفتگو نشستیم.

شنیدن این پادکست 6 دقیقه در این روز بزرگ به همه شما پیشنهاد می‌شود.

منبع: فارس پلاس

انتهای پیام/

 توصیه شیخ عباس قمی در خواندن زیارت غدیریه/هر وقت و هر کجا هستید این زیارت را بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شیخ عباس قمی تاکید فراوان به خواندن کدام زیارت خصوصا در «عید غدیر» داشته است؟ + صوت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..