تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




زعفران چه خاصیت هایی دارد؟

خواص درمانی زعفران مکمل دارویی دارای خاصیت ضد افسردگی و شادی آوربه گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ قرص ضد افسردگی و شادی آور 'کروسینا'، حاوی ماده موثره زعفران، ساخت پژوهشگر دانشگاه علوم پزشکی مشهد برای نخستین بار در کشور، پس از مراحل تایید و آزمون های بالینی و آزمایشگاهی به مرحله تولید رسید.

 سید احمد مهاجری، سازنده قرص کروسینا گفت: قرص کروسینا حاوی ماده موثره کروسین (crocin)، مهم ترین جزء فعال در زعفران است و مطالعات بالینی مختلف که تاکنون بر روی زعفران و کروسین انجام شده، خواص درمانی متعددی را برای این دارو به اثبات رسانده است.
عضو هیات علمی گروه فارماکودینامی و سم شناسی دانشگاه علوم پزشکی مشهد افزود: در مرحله نخست 20 هزار قرص کروسینا توسط شرکت داروسازی سامی ساز تولید و در سطح داروخانه های مشهد توزیع شده است.

وی با اشاره به اینکه کروسین به عنوان یک مکمل دارویی دارای خاصیت ضد افسردگی و شادی آور است، اظهار کرد: در یک مطالعه بالینی اثرات بارز درمانی کروسین بر افسردگی، اضطراب و سلامت روانی بیمار در مقایسه با دارو به اثبات رسید.

بیشتر بخوانید:کشف ۴ تن پیاز زعفران قاچاق در سرایـان


وی از جمله خواص درمانی زعفران و به طبع آن کروسین را شامل اثر درمانی آن در آلزایمر و بهبود حافظه، افزایش قوای بینایی در سالمندان، پیشگیری و درمان اختلالات شبکیه چشم در بیماران دیابتی، پیشگیری و کنترل سرطان، درمان اختلالات جنسی، کنترل و تنظیم قند خون و درمان بیماری های التهابی عنوان کرد.
وی همچنین گفت: به دلیل خواص آنتی اکسیدان قوی، قرص کروسینا می تواند در اختلالات و عوارض قلبی- عروقی و مغزی اثرات پیشگیرانه و درمانی داشته باشد.

منبع:گرداوری تبیان

انتهای پیام/

تولید قرص ضد افسردگی زعفرانی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «زعفران چه خاصیت هایی دارد؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..