تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بیماری دیابت چگونه درمان می شود؟

افزایش حساسیت نسبت به انسولین و سوزاندن میزان چربی بیشتربه گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محققان دانشکده پزشکی دانشگاه واشنگتن با مطالعه روی یک قند طبیعی دریافتند که این قند با فعال کردن یک ژن قادر به افزایش حساسیت نسبت به انسولین و سوزاندن میزان چربی بیشتر است.

پایگاه خبری مدیکال ساینس نوشت: این مطالعه همچنین نشان می دهد موش هایی که از این قند طبیعی استفاده کردند، حساسیت بیشتری نسبت به انسولین داشتند، کالری بیشتری می سوزانند، چربی کمتری در بدن و به ویژه کبد انباشته می کنند و نشانگرهای کلسترول کمتری در خونشان دارند.

بیشتر بخوانید:با مصرف این قند طبیعی خطر ابتلا به دیابت کاهش پیدا می‌کند


ادامه مطالعات نشان می دهد این قند طبیعی برای کنترل وزن موش هایی هم که به طور ژنتیکی مستعد چاقی هستند، مفید است.
محققان دریافتند ترهالوز قادر به فعال کردن ژنی به نام Aloxe3 است که مانند داروهای رایج دیابت عمل می کند و قادر به افزایش حساسیت نسبت به انسولین است.
محققان امیدوارند برمبنای این یافته بتوانند به درمان های موثرتر و طبیعی تری برای دیابت دست یابند.
نتایج این مطالعه در نشریه JCI Insight منتشر شده است.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

کنترل دیابت با مصرف نوعی قند طبیعی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بیماری دیابت چگونه درمان می شود؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..