تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ساحل فریدونکنار به شهرداری واگذار می شود

فرماندار فریدونکنار گفت: برای ساماندهی سواحل در نظر داریم اختیارات سواحل را به شهرداری واگذار کنیم.

محمدمهدی نصیری در نشست خبری فرماندار و مدیران دستگاه های اجرایی این شهرستان با اشاره به گرامیداشت هفته دولت با اشاره به ساماندهی وضعیت سواحل و پارک ساحلی لاله فریدونکنار تاکید کرد: یک اتفاق مهمی برای ساماندهی ساحل در حال انجام است که با توجه به اینکه سه سازمان منابع طبیعی، وزارت نیرو و بنادر دریانوردی در موضوع ساحل نقش دارند، تعارضاتی صورت گرفته است.

ایجاد خط کاداستر از جمله کارهای خوبی است که سازمان بنادر و اداره کل بنادر مازندران انجام داده اند و در حال تلاش هستیم تا این طرح برای فریدونکنار هرچه زودتر به مرحله اجرا برسد. بعد از ساماندهی، سرمایه گذاران می توانند ورود پیدا کنند.

فرماندار فریدونکنار یادآور شد: با ورود مسئولان منابع طبیعی به فریدونکنار در حال رایزنی هستیم که اختیار سواحل این شهرستان به شهرداری واگذار شود تا طرح ساماندهی هرچه سریعتر اجرا شود و با اجرایی شدن این طرح پارک لاله هم شامل آن می شود.

فرماندار فریدونکنار با بیان وضعیت ایستگاه سلامت اجتماعی تصریح کرد: دو نقطه برای راه اندازی ایستگاه سلامت اجتماعی مشخص شده و در حال بررسی این نقاط هستیم که دارای مشکل خاصی نباشد.

نصیری با اشاره به به مشکلات کمبود آب در فریدونکنار اظهار کرد: با توجه به اینکه فریدونکنار سرزمینی هموار است و نفوذ آب های شور به سمت جنوب صورت می گیرد امکان حفر چاه وجود ندارد. البته تاکنون قطعی آب صورت نگرفته و برای حوزه روستایی چاه حفر شده اما مقاومت محلی امکان انتقال را به ما نمی دهد.

مهمترین سازه معماری مشخص مازندران، سقانفار است؛ عزم جدی وجود دارد که برای حفظ سقانفار و امامزاده روستای ازباران اقدامات لازم صورت گیرد.

در برخی از شهرستان ها با شرکت های دانش بنیان برای رفع مشکل زباله قرارداد امضا شده که تجربه نشان داده خیلی موفق نیستند البته افرادی شناسایی شده اند که بومی فریدونکنار بوده و در زمینه بایوتکنولوژی فعال هستند و می توان با استفاده از ظرفیت این افراد اقدامات خوبی را انجام داد.

بودجه فریدونکنار مثل سال قبل 10 میلیارد تومان است و میزان تحقق آن به پیگیری ما مربوط می شود. 

اسماعیل اسماعیلی رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت فریدونکنار با اشاره به آمار کشف کالای قاچاق و احتکار شده اظهار کرد: با توجه به وضعیت اقتصادی ماه های اخیر و احتکار کردن کالاها توسط برخی از سودجویان با هماهنگی دستگاه های قضایی، اطلاعاتی و سپاه حدود 15 مورد انبار در فریدونکنار گزارش شده که برخی از این انبارها واحد صنفی بودند که به راحتی قابل پیگیری بود اما برخی از این انبارها در منازل بود که پس از اخذ مجوز از دادستانی حکم ورود به منزل گرفته شد.

واحدهای شناسایی شده در حال خرید و فروش کالا بودند و فقط یک واحد انبار لوازم خانگی در منطقه فیروزآباد به ظن قاچاق به ارزش 500 میلیون تومان کشف شد و برای طی مراحل اداری به تعزیرات معرفی شده است.

در ادامه این جلسه قربان کریمی نسب رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری فریدونکنار درخصوص آمار مسافران تابستانی اظهار کرد: آمار مسافران تابستانی در فریدونکنار نسبت به سال گذشته با کاهش دو درصدی همراه بوده است. در حالی که در مدت مشابه سال قبل 360 هزار نفر در روز به فریدونکنار سفر می کردند اما این آمار در سال اما این آمار در سال 97 به 280 هزار نفر رسیده است.

« دنیای سفر » این نوشته را از « ایسنا » آورده است. واکاوی، پی گیری، نگارش و آفرینش، شایسته سپاسگزاری است.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ساحل فریدونکنار به شهرداری واگذار می شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..