تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سریال «آقای ربات» با فصل چهارم به پایان می‌رسد

آی سینما: شبکه یو اس آ اعلام کرد فصل چهارم سریال «آقای ربات» که در سال ۲۰۱۹ پخش می‌شود، آخرین فصل این مجموعه تلویزیونی موفق خواهد بود. سم اسماعیل خالق این سریال و رامی مالک بازیگرش زمستان امسال در نیویورک فصل چهارم را آماده نمایش می‌کنند.

هالیوود ریپورتر نوشته که فصل چهارم قرار بود هشت قسمت باشد اما به دوازده قسمت افزایش یافته است و تهیه کنندگان «آقای ربات» از جمله اسماعیل به فکر فصل پنجم بودند. حالا با افزایش قسمت‌های چهارمین فصل، سرنوشت هکرها مشخص خواهد شد.

سریال «آقای ربات» با فصل چهارم به پایان می‌رسد

این در حالی‌ست که سم اسماعیل همزمان مشغول کار بر روی سریال جدید شبکه آمازون است که با بازی جولیا رابرتز مقابل دوربین خواهد رفت. او درباره تصمیم برای تمام کردن سریال گفته از روز اول به یک پایان مشخص فکر می‌کرد و به نظرش می‌رسد حالا داستان می‌تواند به آن نقطه پایانی برسد.

او قبلا هم گفته بود که هیچوقت چشم اندازی برای طولانی شدن «آقای ربات» ندارد و این سریال در چهار یا پنج فصل به سرانجام می‌رسد. حاصل کار او در فصل اول با استقبال دور از انتظار منتقدان و تماشاگران روبه‌رو شد و بلافاصله قرارداد فصل دومش تمدید شد. اما فصل سوم کمترین تماشاگر را داشت.

شبکه یو اس آ اخیرا خبر توقف تولید دو سریال «کلنی» و «تیرانداز» بعد از سه فصل را اعلام کرده بود و با پایان «آقای ربات» در سال آینده وارد دوران جدیدی می‌شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سریال «آقای ربات» با فصل چهارم به پایان می‌رسد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..