تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بورس‌های آسیایی عقب‌نشینی کرد

به گزارش خبرنگار مهر به نقل از رویترز، روز پنج‌شنبه، با سقوط سهام چین از نگرانی‌های مربوط به جنگ تجاری با آمریکا، آسودگی تاجران از قرارداد تجاری نفتا کمرنگ شد و سهام آسیایی سودهای اوایل امروز را از دست دادند.

داده‌های تاجران سهام نشان می‌دهد که سهام اروپایی امروز در مقادیری بالا و پایین برای معاملات باز خواهند شد. فوتسی انگلیس و داکس آلمان هر کدام ۰.۱ درصد افت خواهند داشت، درحالی که  کاک فرانسه با رشد اندک ۰.۰۵ درصدی کار امروز خود را آغاز خواهد کرد.

رهبران کانادا و آمریکا، روز چهارشنبه، چند روز پس از این که آمریکا و مکزیک در مورد قرارداد تجاری خود به توافق رسیدند، ابراز امیدواری کردند که تا ضرب‌الاجل روز جمعه در مورد نفتا به تفاهم خواهند رسید.

اما گسترده‌ترین شاخص سهام آسیا اقیانوسیه ام‌اس‌سی‌آی، بدون سهام ژاپن، درحالی ۰.۳ درصد افت کرد که سود گسترده سهام در منطقه با سقوط سهام در بازارهای چین خنثی شد.

شاخص کامپوزیت شانگهای ۰.۹ درصد و هانگ‌سنگ در هنگ‌کنگ ۰.۸ درصد سقوط کردند.

یان کایون، تحلیل‌گر شرکت اوراق چاینا فورچن، می‌گوید: سرمایه‌گذاران همچنان در مورد تداوم اختلافات تجاری بین آمریکا و چین بدبین و نگران هستند.

سهام استرالیا در عمل بدون تغییر بود. نیکی ژاپن در ابتدای معاملات امروز به دنبال عملکرد خوب دیشب وال‌استریت، به بالاترین سطح سه ماهه خود رسید اما در آخر تمام سودهای خود را از دست داد و تنها با ۰.۰۵ درصد سود به کار خود پایان داد.

وسپی کره‌جنوبی اندکی پایین‌تر از سطح بسته شده دیروز، کار خود را به پایان رساند.

در بازار ارز، دلار در برابر سبدی از شش ارز مهم جهان، در پایین‌ترین سطح ۴ هفته‌ای ۹۴.۴۳۴ واحد، درجا زد. بیشترین عاملی که به شاخص دلار فشار وارد کرد اوج گرفتن پوند انگلیس، با کاهش تنش‌های مربوط به برگزیت سخت، بود که نرخ برابری خود را با بیش از ۱ درصد افزایش به ۱.۳۰۳۹ دلار رساند.

در برابر ین، دلار که دیشب ۰.۴ درصد تقویت شده بود، امروز در نرخ ۱۱۱.۶۵ ثابت ماند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بورس‌های آسیایی عقب‌نشینی کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..