تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سانسور خنده‌دار فیلم مصطفی کیایی در تلویزیون/ عکس

افشاگری خنده‌دار مصطفی کیایی از سانسور فیلمش در تلویزیون/ عکس

فرهنگ > سینما - مصطفی کیایی کارگردان «چهارراه استانبول» هم به چالش امیرمهدی ژوله پیوست و یک نمونه از سانسورهای تلویزیون را روایت کرد تا کنون چهره‌هایی مثل مهراب قاسم‌خانی و بهاره رهنما درباره سانسور در تلویزیون نوشته‌اند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، پس از اینکه امیرمهدی ژوله درباره سانسور در تلویزیون نوشت و دیگران را به چالش روایت سانسورها دعوت کرد، مهراب قاسم‌خانی هم به این چالش پیوست. پس از او بهاره رهنما هم درباره سانسورهایی که با آن مواجه شد افشاگری کرد

حال نوبت به مصطفی کیایی کارگردان آثاری چون «چهارراه استانبول» و «بارکد» رسیده است، تا در این باره صحبت کند. کیایی در این باره در اینستاگرام نوشت:

«به دعوت امير مهدي ژوله خاطره‌اي از سانسور دوران كاريم رو اينجا تعريف ميكنم. حدود سال هشتاد و سه يه مستند كار كردم براي تلویزيون كه توي يك پلان قرار بود در تالاب شادگان اهواز گاوميش ها از آب بيان بيرون دوربين رو از دو زاويه كاشتيم خروج گاوميش ها رو از پشت و جلو اسلو موشن گرفتيم خلاصه در نهايت كار آماده شد و قرار شد از تلوزيون پخش بشه كه يه برگه اصلاحيه به من دادن و اولين مورد مميزي درآوردن پلان خروج گاو ميش‌ها از آب اونم از زاويه پشت بود.

دليل رو پرسيدم گفتن خروج گاوميش از آب اونم از پشت تحريك كننده است. البته از اين خاطرات جذاب خيلي زياد براي من و همكارام وجود داره.»

افشاگری مصطفی کیایی درباره سانسور در تلویزیون

241241





پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سانسور خنده‌دار فیلم مصطفی کیایی در تلویزیون/ عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..