تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سورپرایز«پنج ستاره» برای شرکت کنندگان به مناسبت عید غدیر

به گزارشحوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ قسمت‌های جدید مسابقه مهیج و جذاب «پنج ستاره» با اجرای هیجان ‌انگیز حمید گودرزی، امشب، پنج‌شنبه ۸ و جمعه ۹ شهریور ماه ساعت ۲۱ روی آنتن شبکه ۵ می رود.

بیست و یکمین قسمت از «پنج ستاره» با حضور یکی از پزشکان بنام به روی آنتن خواهد رفت و او به عنوان شرکت کننده، امشب در این مسابقه حضور خواهد داشت.

سورپرایز«پنج ستاره» برای شرکت کنندگان به مناسبت عید غدیر

شرکت‌کنندگان در این مسابقه فقط با جواب دادن به ۱۹ سوال به جایزه اصلی پانصد میلیون ریالی دست خواهند یافت‌.

«پنج‌ستاره» کاری از گروه اجتماعی شبکه پنج سیما است که علاقمندان برای حضور در مسابقه می‌توانند اطلاعات خود را به شماره پیامک (۱۰۰۰۵۲۱) ارسال کنند.

این مسابقه با گذشت ۲۰ قسمت توانسته است مخاطبان زیادی را جذب کند و به یکی از پربیننده ترین برنامه های تلویزیونی تبدیل شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سورپرایز«پنج ستاره» برای شرکت کنندگان به مناسبت عید غدیر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..