تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برگزاری دوره بانکداری دیجیتال در بانک ایران زمین

به گزارش شمانیوز، اولین دوره آموزشی بانکداری دیجیتال به صورت حضوری و متمرکز با حضور بیات معاون مدیریت تولید و پشتیبانی نرم افزار و کارشناسان انفورماتیک و اداره آموزش و ارزشیابی اداره مرکزی در محل آموزش مدیریت شعب استان های اصفهان، قم،مرکزی و چهارمحال وبختیاری در دو روز برای دو رده روسا، معاونین و کارشناسان ستادی و همچنین متصدیان امور بانکی برگزار شد.

محمد رضا سبزواری گفت: در حال حاضر بانکداری سنتی در حال منسوخ شدن است و کلاس حاضر را در راستای ارتقاء معلومات علمی و عملی همکاران و آشنایی با شرایط آینده بانکداری انجام شده است.

وی در ادامه با برشمردن مزیت های کیفی و کمی خدمات دیجیتال خواستار تشویق و ترغیب مشتریان در راستای افزایش سطح آگاهی انها از خدمات متنوع بانکداری مدرن شد و تنوع در این حوزه را به عنوان نقطه عطف و قابل گسترش در عرصه بانکداری بیان و توجه همکاران را به چشم انداز و برنامه های در پیش رو جلب و از آنها خواست فرصت را مغتنم شمرده و در جهت نیل به اهداف عالی بانک بیش از پیش تلاش کنند.

سپس بیات معاون مدیر تولید و پشتیبانی نرم افزار در خصوص نحوه معرفی خدمات و توجه به محصولات ایجاد شده را بسیار ضروری دانست و در ادامه کلاس آموزشی تعاریف دقیق ار انواع خدمات و نحوه نیاز سنجی مشتریان و مباحثی ماننده راهکارهای سازنده نحوه ارائه خدمت و توجه به محصولات مورد نیاز مشتریان و محصولات تولید شده، عنوان داشت.

در ادامه خانم بنی آدم و زمانی از کارشناسان انفورماتیک بصورت مبسوط در مورد استفاده از خدمات متنوع بانکداری مدرن، برنامه های پیش رو و همچنین داشبورد مدیریتی(bi) و اتوماسیون اداری توضیحاتی ارائه و در خصوص اهم مسائل قابل بحث با حاضرین به بحث و گفتگو پرداختند.

منبع: روابط عمومی بانک ایران زمین




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برگزاری دوره بانکداری دیجیتال در بانک ایران زمین»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..