تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فر کردن موها با آب نمک در کمترین زمان

فر کردن موها با آب نمک

فر کردن موها با آب نمک

در مباحث قبلی در نسیم فان فر کردن مو با چنگال را برای شما عزیزان بیان کردیم .حال در اینجا به روش فر کردن موها با آب نمک می پردازیم برای حالت دادن به موها لازم نیست صرف وقت و هزینه کنید به احتی با مواد که در دسترس دارید می توانید موهای خود را زیبا کنید. پس تا پایان همراه ما باشید.

موها را خیس کرده و به چند بخش تقسیم کرده سپس به هر قسمت اسپری نمک بزنید, کمی سشوار روی موها بگیرید و آن ها را پیچ دهید بعد با گیره محکم شان کنید. روی موهای پیچیده سشوار بگیرید و بعد از باز کردن سنجاق ها دوباره به آن ها اسپری نمک بزنید.

فر کردن موها با آب نمک

فر کردن موها با آب نمک

بعدد از شستن موها آن ها را به خوبی خشک کنید, موها را به قسمت های مختلف تقسیم کنید و بعد به وسیله اتو موها را مجعد کنید و سپس اسپری نمک به موها بزنید . اگر دوست دارید موهایتان فر و پفی باشد میتوانید لا به لای آن ها کمی شامپوی خشک بزنید.

به موهایتان کمی موس بزنید و سپس خشک کنید بعد از خشک شدن موها آن ها را به چند قسمت تقسیم کنید, با اتوی فر کننده موها را بپیچید. اسپری نمک به موها بزنید فقط حواستان باشد اسپری را با فاصله از مو بگیرید, روی موهایتان سشوار بگیرید و بهتر است بدانید که نباید آنها را شانه کنید.

1 ستاره2 ستاره3 ستاره4 ستاره5 ستاره (هنوز هیچ امتیازی ثبت نشده)



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فر کردن موها با آب نمک در کمترین زمان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..