تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بازیگر خانم هنگامه قاضیانی، سکوت درباره یک عکس

نی نی بان، گروه رسانه‌های اجتماعی: هنگامه قاضیانی، بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون عکس‌هایی را از دوران کودکی خود در صفحه شخصی‌اش در اینستاگرام منتشر کرده است. وی همچنین متنی کوتاه در توضیح این عکس‌ها و همچنین عکسی از 30سالگی خود نوشته است: «عکس اول ٧سالگی، عکسی که برای چاپ تو روزنامه گرفته شد برای معدل ٢٠.. دیگه بعد این عکس هیچوقت معدلم بیست نشد!!! عکس دوم 9سالگی مدرسه ایراندخت سر خیابان دانشگاه معلمم موهاش شرابی بود این عکس منو دوست داشت برای همین این عکس برام مهم شد.. عکس سوم ٣٠ سالگی، سالی که بهتره یه روز راجع بهش بنویسم فعلا سکوت و این نگاه عکس.. تقدیم به همه شما عزیزانم که بی‌ریا کنار من هستید و بهم جون میدید .. دوستون دارم»هنگامه قاضیانیقاضیانی پیش از این عکسی را از تولد 5سالگی‌اش در اینستاگرام منتشر کرده بود. عکس های هنگامه قاضیانی، از کودکی تا 30سالگی

هنگامه قاضیانی 44سال سن دارد و تاکنون در چندین فیلم سینمایی از جمله «من مادر هستم»، «ما همه گناهکاریم» و «به‌ آهستگی» بازی کرده است. وی همچنین برای بازی در فیلم‌های «به همین سادگی» و «روزهای زندگی» برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن جشنواره فیلم فجر شده است. از تئاترهایی که قاضیانی در آنها به ایفای نقش پرداخته می‌توان به «کالیگولا»، «در انتظار گودو» و «خنکای ختم خاطره» اشاره کرد.عکس های هنگامه قاضیانی، از کودکی تا 30سالگیقاضیانی با حساب کاربری hengamehghaziani@ در شبکه اجتماعی اینستاگرام فعالیت می‌کند.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بازیگر خانم هنگامه قاضیانی، سکوت درباره یک عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..