تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خانم لاله صبوری، جوجه اردک زشت خانواده‌ است

نی نی بان، گروه رسانه‌های اجتماعی: لاله صبوری، بازیگر، کارگردان و نویسنده با انتشار عکسی از مادر و دخترش در صفحه اینستاگرام شخصی‌اش، به رابطه بین خود و مادرش اشاره کرده و خود را «جوجه اردک زشت» خانواده نامید: «مامان ونورا ... مامان هنوزم من براش قد نورام ...با این تفاوت که نه او بغلم مى کند نه من اخرین بار را که پناه اوردم به آغوشش رابه یاد مى‌آورم...به نظرمامان من هنوز همان دختر بچه شر بد اخلاقه غدم که خانه را سه بار در کودکی به آب بسته است توسط اتشنشانان مهربان ....حتى زود پز خریدنم را هم قبول ندارد و برای إثبات ندانمکاریهایم به جنگ کار خانهWFM  آلمان میرود. برایش یاغیم، جوجه اردک زشتش هستم، مگر نه اینکه هر خانواده‌ای یک جوجه اردک زشت دارد!»لاله صبوری جوجه اردک زشت خوانواده‌ است!

لاله صبوری 46سال سن دارد و با بازی در مجموعه «جنگ 77» به شهرت رسید. وی در چند سریال تلویزیونی از جمله «مثل من مثل تو»، «کمربندها را ببندیم»، «دوقلوها»، «رستوران خانوادگی»، «این زمینی‌ها»، «بزرگمرد کوچک» و «فقط به خاطر تو» به ایفای نقش پرداخته است. صبوری همچنین به مدت دو سال نویسندگی و کارگردانی برنامه «رنگین‌کمان» را به عهده داشته است. وی با حساب کاربری lalehsabouri@ در شبکه اجتماعی اینستاگرام فعالیت می‌کند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خانم لاله صبوری، جوجه اردک زشت خانواده‌ است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..