تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




همین روحیه و تفکر بسیج باعث شد دشمنان به زانو در آیند/ آمریکا و اروپا دو لبه ی یک قیچی هستند

بمناسبت هفته دولت در همایشی از فرماندهان و اعضای شورای فرماندهی بسیج ادارات کل استان گلستان در گرگان تجلیل شد.

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ، بمناسبت هفته دولت در همايشي از فرماندهان و اعضاي شوراي فرماندهي بسيج ادارات كل استان گلستان در گرگان تجليل شد.

سرهنگ پاسدار شيخي رئيس سازمان اطلاعات سپاه نينوا گلستان در اين همايش گفت: بعد از پيروزي انقلاب اسلامي تمام توان دشمن بر اين بود كه جمهوري اسلامي ايران را ساقط كند، غافل از اينكه معمار كبير انقلاب يك شخصيت با تدبير و بي بديل تمام نقشه هاي آنان را نقش برآب كرد.

وي در ادامه افزود: جمهوري اسلامي ايران به حول قوه الهي در منظقه به قدرتي بزرگ تبديل شده و دشمن امروز از اين مهم احساس خطر مي كند.

سرهنگ شيخي با اشاره به اينكه آمريكا نشان داد تمام تلاش خودرا در براه انداختن جنگ رواني بكار گرفته است گفت: اشتباه است كه بگوييم آمريكا و اروپا براي ملت ايران دلسوزي مي كنند چراكه آمريكا و اروپا دو لبه يك قيچي هستند و هر دو بدنبال نابودي جمهوري اسلامي ايران هستند.

رئيس سازمان اطلات سپاه نينوا گلستان يكي ديگر از اهداف شوم دشمنان را وارد ساختن فشار اقتصادي بر ملت ايران بيان كرد و گفت: دشمن در صدد است اين فشار را به حداكثر برساند و مردم كه پشتوانه نظام هستند را به كف خيابانها كشانده وبه اهداف شوم خود برسند غافل از اينكه ملت ايران هوشمند و هوشيار هستند.

سرهنگ شيخي در ادامه گفت : امروز آن چيزي كه ملت از مسئولان انتظار دارند داشتن روحيه انقلابي و جهادي است چرا كه داشتن روحيه انقلابي و جهادي انقلاب را برابر دشمنان بيمه مي كند.

وي داشتن روحيه و تفكر بسيجي را از ديگر ضروريات آحاد جامعه دانست و گفت: همين روحيه و تفكر بسيجي باعث شد دشمنان را به زانو در آورند.

رئيس سازمان اطلاعات سپاه نينوا همچنين ايجاد شكاف بين مردم و مسئولان_ناكارآمد جلوه دادن حكومت ديني و ضربه زدن به اصل جايگاه ولايت فقيه رااز اهداف شوم دشمنان بر شمرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «همین روحیه و تفکر بسیج باعث شد دشمنان به زانو در آیند/ آمریکا و اروپا دو لبه ی یک قیچی هستند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..