تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پاسخ تهیه‌کننده «خندوانه» به گلایه‌های برخی شرکت‌کنندگان خنداننده‌شو/ سعی کردیم ساعات خوشی را برای مردم رقم بزنیم

سید علی احمدی درباره اعتراض برخی شرکت‌کنندگان مسابقه خنداننده شو به داوری‌ها توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش سینماخبر سید علی احمدی تهیه‌کننده برنامه «خندوانه»، در خصوص محقق شدن هدفشان از تولید این برنامه حوزه رادیو تلویزیون  گفت: از زمانی که من به این پروژه اضافه شدم و در ادامه خواسته ای که رامبد جوان برای ترویج خنده و یک حال خوب برای مردم داشت، تلاش کردم تا برنامه را به همین سمت و سو هدایت کنم. خدا را شکر با گذشت این همه سال از تولید این برنامه، بازخوردهای خوبی را از سوی مردم دریافت کرده ایم که نشانه محقق شدن خواسته و نیت همه خندوانه‌ای هاست.

وی افزود: در این برنامه سعی کردیم تا هر آیتمی را که خنده روی لب های مردم می آورد، تولید کنیم؛ از لباهنگ، خنداننده شو، ادابازی، نی نی رو گرفته تا حضور جناب خان که با شیرین زبانی هایش ساعات خوشی را برای مردم رقم می زند. همواره تلاش می کنیم تا با ایده های نو و جذاب این مسیر را ادامه دهیم.

احمدی در ادامه درباره قطع لباهنگ در این برنامه اظهار کرد: «لباهنگ» به دلیل تولید دشواری که به نسبت دیگر آیتم ها دارد، قدری ما را از تهیه و تولیدش دور کرد. امیدواریم در دیگر فصل‌ها زمینه برای تولید مجددش ایجاد شود.

این تهیه‌کننده درباره حمایت «خندوانه» از شرکت کنندگان خندانندشو بیان کرد: در خندانندشو افرادی را پرورش دادیم که به خوبی توانستند استعدادهای خودشان را به تصویر بکشند و ما در ادامه این جریان بستری را برایشان فراهم کردیم که در خندوانه بتوانند به مسیرشان ادامه دهند. ما بچه‌ها را رها نمی کنیم و تنها کمکی که می توانیم به آنها بکنیم همین برنامه خندوانه است. خندوانه بستر خوبی برای شکوفایی استعداد آنها و دیده شدنشان است.

در ادامه احمدی درباره انتشار برخی پیام‌ها در فضای مجازی به نشانه اعتراض و گلایه برخی شرکت‌کنندگان به داوری ها در خنداننده شو، تصریح کرد: این اعتراض ها و گلایه های برخی شرکت کنندگان اقتضای سن و سال و هیجان مسابقه و حرفه ماست. اتفاقا چند روز قبل، با یکی از شرکت کنندگان گفتگو کردم و به او گفتم ذهنیتش اشتباه است؛ چون حمایتی که ما از او کردیم به نسبت بقیه بیشتر بوده و تمام این برداشت ها سوءتفاهم است. همین گفتگو باعث شد، هم ناراحتی ها بر طرف شود و هم انرژی خوبی درونمان شکل بگیرد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پاسخ تهیه‌کننده «خندوانه» به گلایه‌های برخی شرکت‌کنندگان خنداننده‌شو/ سعی کردیم ساعات خوشی را برای مردم رقم بزنیم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..