تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سوپرلیگ پرتغال مقصد بعدی ستاره سابق یوونتوس

کلودیو مارکیزیو پس از فسخ قراردادش با یوونتوس هنوز بدون تیم است.

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین،  مارکیزیو پس از سال ها حضور در یوونتوس و انجام ۳۸۹ بازی، سرانجام تصمیم به جدایی گرفت.

او که اولین بار سال ۲۰۰۶ با پیراهن یووه به میدان رفت و ۷ قهرمانی متوالی با این تیم در سری آ تجربه کرد، در روزهای گذشته به تیم هایی چون سویا و ویارئال لینک شده بود و سپس گفته شد که راهی اسپورتینگ لیسبون خواهد شد.

امروز گاتزتا دلو اسپورت ادعا کرد که انتقال مارکیزیو به اسپورتینگ لیسبون منتفی است و در حال حاضر پورتو بیشترین شانس را برای جذب او دارد. در عین حال مسئولان بنفیکا نیز در تلاش هستند تا مانع انتقال مارکزیو به رقیب مستقیم شان شوند و شاید این بازیکن به جای پورتو راهی تیم قرمزپوش پایتخت پرتغال شود.

منبع: ورزش۳ 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سوپرلیگ پرتغال مقصد بعدی ستاره سابق یوونتوس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..