تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تامین علوفه مورد نیاز دامداران با اختصاص ارز دولتی

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان؛ حجتی وزیر جهادکشاورزی در بازدید از دامداری شرکت تلیسه گلستان در جمع خبرنگاران گفت:: در شرایط فعلی اقتصادی که کشور با آن روبه رو هست و کشور در بخش تامین علوفه متراکم که وابسته به کشور‌های خارجی هست ونیاز به وارادت دارد دولت با تامین ارز دولتی با نرخ ۴۲۰۰ تومان برای حمایت ویژه از صنعت دامداری برای تامین علوفه مورد نیاز اختصاص داد.

وزیر جهاد کشاورزی اضافه کرد: با تامین علوفه مورد نیاز برای صنعت دامداری در کشور هیچ کمبودی وجود ندارد.

حجتی با اشاره به ظرفیت‌های استان‌های شمالی کشور در تامین علوفه گفت:: استان‌های شمالی در تامین علوفه مورد نیاز وجود دارد، اما متاسفانه برای تامین صنعت دامداری کمتر از این ظرفیت‌ها بهره برداری شد و با توجه به استفاده از ظرفیت‌های موجود دربخش توسعه و تامین علوفه عجیم مورد نیاز مانند ذرت علوفه ای، شبدر برسیم، می‌تواند برای تقویت و توسعه دامداری هاموثر است.

انتهای پیام /ی

حضور حجتی وزیر جهادکشاورزی در استان گلستان



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تامین علوفه مورد نیاز دامداران با اختصاص ارز دولتی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..