تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دیدار وزیر جهاد کشاورزی با نماینده ولی فقیه در گلستان

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگانآقای مهندس حجتی برای تبریک عید غدیر خم به دیدار آیت الله سید کاظم نورمفیدی نماینده ولی فقیه در گلستان رفت.

آیت الله سید کاظم نورمفیدی ضمن تبرک این عید از وزیر خواست تا توجه بیشتری به مسائل روز داشته باشند .

وی ادامه داد: کشت برخی از محصولات در گلستان توجیه ندارد و باید کشتی جایگزین را برای کشاورزان در نظر بگیرید زیرا بیشتر مردم گلستان کشاورز هستند و نباید دچار ضرر و زیان شوند.

آیت الله نورمفیدی گفت: باید شرایط را برای کشت محصولاتی چون پنبه که روزی طلای سفید گلستان بود فراهم کنید و کشاورزان را ترغیب به کشت این محصول نمایید.

وزیر جهاد کشاورزی نیز در پاسخ گفت: به دنبال این هستیم که شرایط رابرای کشت محصول پنبه بیشتر فراهم کنیم به گونه ای که کشاورزان نیز متضرر نشوند.

انتهای پیام/ح

دیدار وزیر با آیت الله نورمفیدی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دیدار وزیر جهاد کشاورزی با نماینده ولی فقیه در گلستان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..