تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




چرا حدادای مثل ابر بهاری اشک می‌ریخت؟

خبرآنلاین: احسان حدادی با رکورد زیر ۶۶ متر چهارمین مدال طلایش از بازی‌های آسیایی را گرفت و بعد به پهنای صورت اشک ریخت.

 نوزدهمین مدال طلای کاروان ایران در جاکارتا درحالی بدست آمد که احسان حدادی یکی از بهترین پرتاب هایش را نداشت اما توانست طلا بگیرد. او که تا ۷۰ متر هم پرتاب داشته برای این مدال اما بیش از همیشه اش شادی کرد.

اشک ریخت و با لباسی که رویش نوشته بود چو ایران نباشد تن من مباد و یوسف گم گشته باز آید به کنعان غم مخور پدرش را در آغوش گرفت و تا می توانست اشک ریخت. او دو سال کابوس وار را سپری کرد .

تلخ ترین روزهای عمرش. کلی شایعه ، شماتت و عذاب و حالا این روزی بود که دوباره در لباس ملی افتخار می آفرید. او حق داشت گریه کند . باشد که برگردد و بار دیگر با همه وجود در کنار مردمش باشد و دیگر اتتفاقات تلخ گذشته تکرار نشود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «چرا حدادای مثل ابر بهاری اشک می‌ریخت؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..