تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بوز از یک اسپیکر هوشمند و دو ساندبار هوشمند جدید خود در ایفا 2018 رونمایی کرد

بوز، از یک اسپیکر هوشمند و دو مدل ساندبار هوشمند با قابلیت پشتیبانی از الکسا آمازون در ایفا ۲۰۱۸ رونمایی کرد.

آخرین مدل اسپیکر هوشمند بوز، به همراه دو مدل ساندبار هوشمند جدید دیگر که قابلیت پشتیبانی از الکسا آمازون را دارند و به‌زودی امکان پشتیبانی از AirPlay 2 و گوگل اسیستنت را نیز خواهند داشت؛ در نمایشگاه ایفا ۲۰۱۸ معرفی شدند. بدین ترتیب، بوز وارد میدان رقابت جدیدی با شرکت‌های آمازون، گوگل و اپل شد.

اسپیکر هوشمند جدید بوز، Bose Home Speaker 500 نام دارد و ساندبار‌های هوشمند جدید نیز، Bose Soundbar 500 و Bose Soundbar 700 نام‌گذاری شده‌اند. هر سه سیستم جدید از کنترل صدای مجتمع الکسا آمازون پشتیبانی می‌کنند و می‌توانند مستقل یا به‌صورت سیستمی با قابلیت استفاده در چندین اتاق مورد استفاده قرار گیرند.

اسپیکر بوز/ ساندبار بوز

مقاله‌های مرتبط:

از آنجایی که بوز اعلام کرده است در اوایل سال ۲۰۱۹، هر سه محصل جدید شرکت از ایرپلی ۲ پشتیبانی خواهند کرد؛ بی‌شک این خبر باعث خوشحالی کاربران اپل خواهد شد. Bose در اطلاعیه‌ی مطبوعاتی خود به‌صورت دقیق و مشخص در مورد امکان پشتیانی از گوگل اسیستنت صحبت نکرده است، ولی با توجه به متن اطلاعیه‌ی مطبوعاتی، بوز به پشتیبانی محصولات جدید خود از سایر دستیارهای هوشمند اشاره کرده است که گمان آن می‌رود منظورش Google Assistant باشد. لذا انتظار می‌رود کاربران محصولات جدید بوز به‌زودی بتوانند از قابلیت پشتیبانی اسپیکر هوشمند و ساندبارهای بوز از گوگل اسیستنت هم بهره‌مند شوند.

از دیگر ویژگی‌های اسپیکر هوشمند و ساندبارهای جدید بوز، می‌توان به اتصال وای‌فای، بلوتوث و آرایه‌ی هشت میکروفون اختصاصی بوز اشاره کرد. این قابلیت، کمک می‌کند تا دریافت صدا هم از فاصله‌ی نزدیک و هم از فاصله‌ی دورتر امکان‌پذیر باشد تا سیستم بتواند فرمان‌های صوتی را به‌خوبی بشنود. بوز ادعا می‌کند در بین سایر اسپیکرهای هوشمند شرکت‌های مختلف از جمله هوم‌پاد، سونوس و سایر رقبای دیگر، اسپیکر هوشمند بوز، کیفیت صدای بسیار خوبی دارد و و برای فضاهای بزرگ‌تر و برای دریافت صدای استریوی با کیفیت بسیار مناسب است. بوز ادعا می‌کند برای دریافت صدای استریو نیازی به وجود دو اسپیکر نیست.

ساندبار هوشمند بوز

شرکت بوز در اطلاعیه‌ی مطبوعاتی خود اعلام کرد:

برای دریافت صدای استریو با کیفیت، تنها یک عدد Home Speaker 500 کفایت می‌کند و نیازی به جفت کردن دو عدد اسپیکر نداریم. 

سانبارهای مدل ۵۰۰ و ۷۰۰ بوز نیز، ضمن آنکه از طراحی زیبایی بهره برده‌اند، کیفیت صدای خوبی را در اختیار کاربر قرار می‌دهند. هر دو محصول از تکنولوژی ADAPTiQ® شرکت بوز استفاده می‌کنند که باعث تنظیم آکوستیکی صدا در محیط می‌شود. همچنین ساندبار  ۵۰۰ و  ۷۰۰ دارای یک کانال ورودی صوتی HDMI هستند و می‌توانند با یک ساب بی‌سیم و اسپیکر برای کاربرانی که نیاز به تنظیم  کانال ۵.۱ دارند، مورد استفاده قرار گیرند. هر سه محصول جدید بوز، قرار است در ماه اکتبر (مهرماه)‌ در دسترس کاربران قرار گیرد. اسپیکر هوشمند مدل ۵۰۰ با قیمت ۳۹۹.۹۹ دلار به فروش خواهد رسید و ساندبارهای مدل ۵۰۰ و ۷۰۰ به‌ترتیب  ۵۴۹.۹۵ دلار و ۷۹۹.۹۵ دلار قیمت گذاری شده‌اند.

نمایشگاه ژنو


پوشش گسترده‌ی زومیت از

یکی از مهم‌ترین رویداد‌های فناوری جهان




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بوز از یک اسپیکر هوشمند و دو ساندبار هوشمند جدید خود در ایفا 2018 رونمایی کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..