تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عروسک‌های سخنگو را در کدام موزه ببینیم؟ / عکس

عروسک‌های سخنگو را در کدام موزه ببینیم؟ / عکس

جامعه > سرگرمی - باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: عروسک‌های سخنگو همواره در مرکز توجه علاقه مندان به دنیای عروسک‌ها قرار گرفته اند تا جایی که رد پای آن‌ها در برخی از عجیب‌ترین فیلم‌های سینمایی جهان نیز دیده می‌شود.

بنا بر این گزارش؛ هم اکنون بیش از ۸۰۰ عروسک سخنگو در یکی از موزه‌های ایالت کنتاکی کشور آمریکا قرار گرفته اند و به نمایش درآمده اند. این موزه با عنوان ونت هاون برگزار می‌شود و مسئولان اداره آن هر ساله اجلاس سالانه‌ای را با هدف صحبت درباره عروسک‌های سخنگو برگزار می‌کنند.

عروسک‌های سخنگو

شایان ذکر است؛ موزه ونت هاون دربرگیرنده مجموعه سخنگوی ویلیام شکسپیر برگر است. وی اولین آدمک خود را در سال۱۹۱۰خرید. این عروسک با نام تامی بالونی شناخته می‌شود.

عروسک‌های سخنگو

بنای اولیه موزه ونت هاون در گاراژ خانه برگر نهاده شد. این موزه در سال ۱۹۴۷ شکل گرفت، اما بعد‌ها با گسترش مجموعه برگر، ساختمان دوم موزه نیز در سال۱۹۶۲ ساخته شد.

عروسک‌های سخنگو

2323




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عروسک‌های سخنگو را در کدام موزه ببینیم؟ / عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..