تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ضدحال AFC به تیم های متمول عربی!

کمیته برگزاری لیگ قهرمانان آسیا با زیاد شدن تعداد بازیکنان خارجی در لیگ قهرمانان آسیا مخالفت کرد

مخالفات AFC با درخواست تیم های عربی

لیگ قهرمانان آسیا یکی از معتبرترین رقابت‌های است که هر سال در قاره کهن برگزار می‌شود. معمولا تیم‌های عربی به ویژه عربستان و امارات به خاطر هزینه‌های نجومی که در جذب بازیکنان با کیفیت خارجی می‌کنند یک پای فینال هستند و گاهی اوقات جام قهرمانی را هم با تکیه به پول‌های نجومی که برای جذب بازیکنان خارجی می‌کنند بالای سر می‌برند.

طبق قانون کنفدراسیون فوتبال آسیا هر تیمی می‌تواند از چهار بازیکن خارجی در ترکیب خود در لیگ قهرمانان استفاده کند.

تیم‌های عربی سخت در تلاش بودند تا AFC  را مجاب کنند که تعداد بازیکنان خارجی را در لیگ قهرمانان آسیا بالا ببرد، اما کمیته برگزاری لیگ قهرمانان آسیا فعلا به خواسته آن‌ها تن نداد و مخالفت کرد.

قرار است کمیته اجرایی کنفدراسیون فوتبال آسیا تصمیم نهایی را در این زمینه بگیرد.

گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: خبرورزشی




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ضدحال AFC به تیم های متمول عربی!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..