تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ملی پوشان کانو و کایاک 2 نفره از کسب مدال باز ماندند

ملی پوشان کانو و کایاک 2 نفره از کسب مدال باز ماندندبه گزارش خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، دوازدهمین روز از بازی‌های آسیایی جاکارتا-پالمبانگ ۲۰۱۸ در حال برگزاری است و ورزشکاران کشورمان در رشته‌های مختلف به مصاف حریفان رفتند.

اخبار و حواشی داغ مربوط به بازی‌های آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸ را لحظه به لحظه در اینجا (بازی‌های آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸) دنبال کنید.

در ادامه فینال های مسابقات قایقرانی آب های آرام بازی های آسیایی جاکارتا 2018 نمایندگان کشورمان در 2 ماده کایاک 2 نفره 1000 متر آقایان و کانو 2 نفره 1000 متر آقایان به مصاف حریفان خود رفتند.

علی آقامیرزایی و امین بوداغی در کایاک 2 نفره به مصاف حریفانی از چین، قزاقستان، ازبکستان، سنگاپور، ژاپن، کره جنوبی، اندونزی و هند رفتند. پاروزنان کشورمان در نهایت با ثبت زمان 3:35.339 در مکان ششم فینال بازی های آسیایی قرار گرفتند و از کسب مدال باز ماندند.

شاهو ناصری و علی اجاقی در فینال ماده کانو 2 نفره به مصاف حریفانی از چین، قزاقستان، ازبکستان، ژاپن، اندونزی و هند رفتند. ورزشکاران قایقران کشورمان در نهایت با ثبت زمان 3:49.265 در مکان چهارم فینال بازی های آسیایی قرار گرفتند و از کسب مدال باز ماندند.

بیشتر بخوانید: نتایج ملی پوشان قایقرانی بادبانی تا پایان دور دهم

انتهای پیام/

نمایندگان کانو و کایاک 2 نفره از کسب مدال باز ماندند



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ملی پوشان کانو و کایاک 2 نفره از کسب مدال باز ماندند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..