تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بدون پارتی و سرمایه به راحتی آب خوردن شغل پیدا کنید

در این سامانه درآمد کسب کنید محصولات خود را به فروش برسانیدبه گزارش خبرنگار  حوزه فن‌آوری‌ گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛   اخترعات جوانان نخبه در شرکت‌های دانش بنیان و همچنین طرح‌های مبتنی بر دانش است که سبب رشد و پیشرفت کشور می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان در نظر دارد به معرفی برخی از محصولات ساخته شده در شرکت‌ها و همچنین طرح‌های‌استارت آپی بپردازد.

یکی از استارت‌آپ‌ها موفق به طراحی سامانه‌ای شده است که تحت عنوان فروشگاه اینترنتی تمام امکانات را با کمترین هزینه در اختیار شما قرار می‌دهد این فروشگاه اینترنتی با تمام فروشگاه‌های دیگر ارتباط دارد و محصولات و امکانات شرکت‌ها و سایر فروشگاه‌ها خریداری می‌کند و به شما تحویل می‌دهدو همچنین سبب ایجاد کسب و کار برای شهروندان می‌شود.

ساخت فروشگاه آنلاین برای ایجاد اشتغالزایی

این فروشگاه سعی می‌کند تا محصولات را با ارزان‌ترین قیمت و در کوتاه‌ترین زمان به مشتریان تحویل دهد همچنین در این سامانه می‌توانید برای خود فروشگاهی را ایجاد کنید و ۱۴ روز به صورت رایگان از آن استفاده کنید و به هر شکلی که دوست دارید آن را تغییر دهید و تزئین کنید؛ در این سامانه می‌توانید به صورت رایگان برای خود کسب و کاری را ایجاد کنید و هر محصولی را که دوست دارید به فروش برسانید و درآمدی را برای خود کسب کنید.

تفاوتی که این سامانه با دیگر فروشگاه‌های آنلاین دارد این است که ابتدا هزینه را دریافت می‌کند و سپس محصولات را به شما ارائه می‌دهد و همین موضوع سبب افزایش درآمد برای کاربران می‌شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بدون پارتی و سرمایه به راحتی آب خوردن شغل پیدا کنید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..