تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




طرز تهیه بستنی موزی در خانه در سریعترین زمان

بستنی موزی

یک عدد موز تازه برای تهیه بستنی موزی خانگی نیاز داریم تا در حدود نیم ساعت این بستنی خوشمزه را درست کنیم و از طعم عالی آن لذت ببریم.

مواد لازم برای بستنی موزی خانگی در یک ساعت

موز تازه یک عدد

بستنی

بستنی موزی

طرز تهیه بستنی موزی خانگی در یک ساعت

پوست موز را بکنید و آن را حلقه حلقه کنید و بدون اینکه روی هم تلنبار بشود، کف یک سینی یا صفحه پلاستیکی بچینید و در حدود 2 ساعت درون فریزر قرار دهید. حلقه های یخ زده را درون مخلوط کن بریزید و تا موقعی که ماده خامه طور بستنی شکل به دست آید موز یخ را خوب مخلوط کنید.

بستنی موزی نکات تکمیلی در مورد بستنی موزی

بستنی موزی جزو دسته دسر است. زمان آماده سازی مواد اولیه آن حدود 10 دقیقه است و می توانید آن را در میان وعده و بعنوان دسر مصرف کنید. دستور تهیه این مطلب برای 1 نفر است.

» همچنین بخوانید :

اطلاعات جالب در مورد بستنی

طرز تهیه بستنی سیب و دارچین

طرز تهیه بستنی یخی با طعم لیمو خنک و خوشمزه




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «طرز تهیه بستنی موزی در خانه در سریعترین زمان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..