تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ایران اسلامی امن‌ترین کشور منطقه و دنیا است

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ؛ سردار حسین معروفی فرمانده سپاه نینوا در آیین معرفی فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کلاله، اظهار کرد: در حکومت اسلامی فرماندهی رسالتی خطیر است که انسان‌ها را مجبور به مدیریت بهتر و حساسیت بیشتر می‌کند.

وی ادامه داد: سه مولفه توجه عملی به اهل بیت (ع)، وفاق و همبستگی در انقلاب و التزام عملی به ولایت فقیه، انقلاب اسلامی را درخشان کرده است.

فرمانده سپاه نینوای استان گلستان افزود: دشمن ایمان، اندیشه و فکر ما را هدف گرفته و بدانید که به دنبال تصرف سرزمین ما نیست بلکه به دنبال تصرف ذهن‌های ما است.

معروفی اظهار کرد: مردم ما هوشمند هستند و می‌دانند که برای حفظ این عزت، شرف و اقتدار، باید با حفظ وحدت، اطاعت بی‌چون و چرا از، ولی فقیه، برای برون‌رفت از این شرایط تلاش کنند.

وی ادامه داد: بالاترین منطق‌ها، منطق سیدالشهدا است که می‌گوید در مقابل ظلم بایستید، زیر بار زور نروید و مقاومت و اتحاد را در دستور کار داشته باشید.

معروفی تصریح کرد: علی‌رغم همه هجمه‌ها، فتنه‌افکنی‌ها و جنگ‌های پیرامون ما، ایران اسلامی امن‌ترین کشور منطقه و دنیا است.

وی در پایان گفت: باید با روحیه انقلابی و بسیجی کاری کنیم اقتصاد مقاومتی در جامعه ملموس شود و بیشتر از گذشته دشمن‌شناس باشیم.

انتهای پیام/ی

فرمانده سپاه نینوا در گرگان



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ایران اسلامی امن‌ترین کشور منطقه و دنیا است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..