تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




درخت غان براي خوش اندامي

درخت غان براي خوش اندامي

خبرگزاري آريا –
درخت غان,خواص درخت غان
چند کيلو اضافه وزن، روماتيسم، ورم مثانه، بيماري‌هاي مربوط به پوست و غيره. همه‌ي اين مشکلات را مي‌توان با استفاده از گياه غان درمان است.
تا حالا نام اين درخت را شنيده‌ايد؟ در مورد آن و خواصش چه مي‌دانيد؟ اين گياه را با نام‌هاي ديگري مانند سندر، توس کوهي، قان، غوش و غيره مي‌شناسند. بايد بدانيد که شيره، برگ‌ها و پوست اين درخت خواص درماني دارد و براي رفع بسياري از مشکلات مفيد است. با ما همراه باشيد تا با گوشه اي از دنياي خواص يک درخت آشنا شويد.
درخت غان براي خوش اندامي
روزهاي گرم تابستان از راه رسيده و زمان آن است که کمي به فکر تناسب اندامتان باشيد. براي اين کار مي‌توانيد از آب گياه غان استفاده کنيد. اين گياه براي دفع آب انبار شده در بدن موثر است به خاطر اين که خواص ديورتيک دارد يعني اينکه ادرارآور است. براي همين هم باعث کم شدن وزن بدن مي‌شود. علاوه بر اين، اين گياه، پوست را آب‌رساني کرده و سموم بدن را دفع مي‌کند. همين امر هم باعث مقابله با سلوليت مي‌شود.
روش استفاده
براي هر يک فنجان آب جوش دو تا سه گرم برگ خشک درخت غان کافي است. روزانه نيم ساعت قبل از غذا دو تا سه فنجان از اين دم کرده بنوشيد.
البته در برخي از داروخانه‌ها شربت درخت غان هم موجود است. مي‌توانيد بر اساس دستورالعمل نوشته شده روي شيشه از خواص آن بهره ببريد.
شيره‌ي درخت غان براي درمان عفونت ادراري
عفونت ادراري يکي از بيماري‌هاي رايج بين اکثر خانم‌هاست. خوشبختانه درخت غان حاوي فلاونوئيدها و ويتامين C و آنتي اکسيدان هاي قوي مي‌باشد و براي همين هم شيره‌ي اين گياه باعث سم زدايي بدن مي‌شود. ميزان بالاي پتاسيم موجود در شيره‌ي درخت غان از اين گياه، يک گياه ديورتيک ساخته است که مي‌تواند حجم ادرار را بالا ببرد و باعث دفع مواد زايد اسيدي مسبب التهاب‌هاي بدن شود.
روش استفاده
يک قاشق غذاخوري عصاره‌ي درخت غان را در يک فنجان آب جوش بريزيد. اجازه دهيد به مدت ۲۰ دقيقه دم بکشد. روزانه قبل از هر وعده‌ي غذايي يک فنجان بنوشيد.
برگ‌هاي درخت غان براي تسکين روماتيسم
برگ‌هاي درخت غان حاوي ترکيبات ضدالتهابي و مسکني مانند آسپرين مي‌باشند. براي همين هم مي‌تواند باعث تسکين دردهاي روماتيسم شود. از اين گذشته اين گياه براي دفع توکسين ها يا همان سموم بدن که در عضلات انباشته مي‌شود بسيار موثر است.
روش استفاده
دو تا سه گرم برگ درخت غان را با يک فنجان آب جوش دم کنيد. سي دقيقه قبل از هر وعده‌ي غذايي يک فنجان از اين دم کرده ميل کنيد. دو تا چهار هفته اين دوره را ادامه دهيد.
درخت غان
پوست درخت غان براي درمان اگزما و پسوريازيس
پوست درخت غان تأثير زيادي روي درمان مشکلات پوست و به ويژه اگزما يا پسوريازيس دارد.
روش استفاده
سي گرم پوست درخت غان را در يک ليتر آب ريخته و اجازه دهيد با حرارت ملايم به مدت ده دقيقه بجوشد و سپس به مدت يک ساعت دم بکشد. محلول را صاف کنيد و مناطقي که دچار اين مشکلات هست (مانند پاها، دست‌ها، پوست سر و غيره) را شستشو دهيد و يا دو بار در روز به صورت کمپرس استفاده کنيد.
لوسيون درخت غان براي داشتن موهاي زيبا
لوسيون موي تهيه شده با درخت غان براي زيبايي موها معجزه مي‌کند. اين گياه سرشار از مواد معدني است و براي همين هم باعث تغذيه‌ي موها شده و ريزش و شوره را از آن‌ها دور مي‌کند. خوشبختانه اين گياه با تمام انواع موها سازگار است.
روش استفاده
يک قاشق غذاخوري برگ درخت غان خشک شده را در آب ريخته و اجازه دهيد به مدت نيم ساعت دم بکشد. محلول را صاف کرده و موهايتان را با آن آب بکشيد. البته محصولات جديدي در بازار وجود دارند که حاوي گياه غان هستند.
درخت غان باعث دفع توکسين ها و سموم بدن مي‌شود
آلودگي هوا، مواد غذايي چرب و حتي عمل تنفس باعث تجمع توکسين يا همان سموم در بدن مي‌شود. سمومي که از طريق مجاري طبيعي دفع نمي‌شوند در محل ديگري جمع مي‌شود يعني در پوست. شيره‌ي گياه غان سرشار از آنتي اکسيدان ها است و باعث دفع توکسين ها مي‌شود.
روش استفاده
يک قاشق غذاخوري شيره‌ي گياه غان را در يک ليتر آب بريزيد و به مدت سه دقيقه بجوشانيد. سپس حرارت را کم کنيد و اجازه دهيد به مدت ده دقيقه بجوشد. در طول روز قبل از غذا از اين جوشانده ميل کنيد. مي‌توانيد اين دوره‌ي درماني را به مدت سه هفته دنبال کنيد و يک هفته وقفه ايجاد کرده و دوباره از نو شروع کنيد.
درخت غان براي مقابله با نارسايي کليوي
افرادي که دچار نارسايي کليوي هستند مي‌توانند از درخت غان به عنوان «تصفيه کننده‌ي خون» استفاده کنند. برگ‌هاي ديورتيک درخت غان باعث افزايش ميزان ادرار مي‌شود و همين امر هم باعث تحريک کليه‌ها شده و به دفع ضايعات موجود در دستگاه گوارش کمک مي‌کند.
روش استفاده
يک قاشق غذاخوري برگ خشک درخت غان را در يک فنجان آب جوش ريخته و دم کنيد. هر روز دو مرتبه از اين جوشانده ميل کنيد.
منبع:tebyan.net




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «درخت غان براي خوش اندامي»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..