تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تایید حضور شخصیت مدوسا در ع

تایید حضور شخصیت مدوسا در عنوان Assassin's Creed Odysseyبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ بازی Assassin's Creed همیشه به علت داشتن گیم‌پلی جذاب و بک‌استوری‌های قوی محبوب بوده است. طرفداران این بازی می‌دانند که نسخه بعدی آن به نام Assassin's Creed Odyssey در راه است.امروز قسمتی از این بازی را برای شما توضیح می‌دهیم.

Assassin's Creed Odysseyاین‌بار با کاراکتری جدید و قدرت‌مند به کنسول‌های بازی می آید. مدوسا شخصیتی است که در گیم‌پلی این نسخه معرفی شده است.

در این قسمت از سری بازی‌های assassin's creed به 400 سال پیش از اتفاقات assassin's creed origins برمی‌گردیم.  در این بازی، بازیکن نقش یک مزدور را دارد که می‌تواند برای آتن و لیگ دلیان یا لیگ پلاتینی که تحت رهبری اسپارت است، مبارزه کند.

در سری جدید Assassin's creed مدوسا را ملاقات می‌کنیم. البته باید خوشحال باشیم که او را پس از مبارزه‌های بسیار و افزایش توان رزم‌آوری خودمان می‌بینیم چون او یکی از قوی‌ترین کاراکتر‌های بازی است. مدوسا دارای قدرت رزم‌آوری زیادی است. اگر موجودی مستقیما به چشمان او نگاه کند به سنگ تبدیل می‌شود. درضمن حین مبارزه مراقب سرعت مافوق‌طبیعی او باشید. با وجود تمام این قدرت‌ها گروهی از سربازان سنگی نیز از او مراقبت می‌کنند.

باید متوجه شده باشید که مدوسا برای گیمر‌های حرفه ای طراحی شده است. جنگیدن با او نیازمند مهارت‌ زیاد است. البته در راه رسیدن به او، گروهی از مردم عصبانی را ملاقات می‌کنید که می‌خواهند فردی به نام بریس را از صخره پایین بی‌اندازند چون اعتقاد دارند بریس معشوق خود لجیا را برای رسیدن به هدفش قربانی کرده است. بریس بی‌گناه است و شما برای حفاظت از جان او با مردم و سرباز‌ها مبارزه می‌کنید. در راه فرار با بریس به منطقه‌ای می‌رسید که در آن مجسمه‌های سنگی بسیار شبیه انسان وجود دارند. کمی که جلوتر می‌روید با مارهایی که در آن منطقه زندگی می‌کنند سروکار دارید. ترکیب مجسمه‌های سنگی و مار جوابی غیر از مدوسا ندارد. البته دسترسی به مکانی که مدوسا در آن زندگی می‌کند کار آسانی نیست...

بازی Assassin's Creed Odyssey مانند نسخه‌های پیشین دارای گیم‌پلی قوی و جذاب است. شما در طول بازی باید چیزهای زیادی را کشف کنید که هر کدام از آن‌ها جذابیت خود را دارند.امکان جالب این بازی تیرهایی است که برای رسیدن به هدف از سنگ ، درخت، دیوار و یا هر چیز دیگر می‌گذرند. چه امکانی بهتر از این. همین‌طور در این بازی می‌توانید جنسیت کاراکتر خود را عوض کنید. نام کاراکتر‌های بازی کسندرا و الکسیوس است.

یکی از مهم‌ترین سوال‌هایی که برای طرفداران این بازی مطرح است زمان عرضه آن است. این بازی در تاریخ 5 اکتبر عرضه می‌شود. کسانی که از Xbox One، PS4 و رایانه‌های شخصی برای بازی استفاده می‌کنند می‌توانند این بازی را انجام دهند.

تایید حضور شخصیت مدوسا در عنوان Assassin's Creed Odyssey

تایید حضور شخصیت مدوسا در عنوان Assassin's Creed Odyssey

تایید حضور شخصیت مدوسا در عنوان Assassin's Creed Odyssey

تایید حضور شخصیت مدوسا در عنوان Assassin's Creed Odyssey

بیشتر بخوانید: اولین ویدئوی رسمی از گیم‌پلی عنوان Shadow of the Tomb Raider را ببینید +فیلم

انتهای پیام/

شخصیت مدوسا در عنوان Assassin's Creed Odyssey حضور خواهد داشت



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تایید حضور شخصیت مدوسا در ع»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..