تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گوگل وی‌یر او اس تنها یک اندروید برای ساعت هوشمند نیست

گوگل وی‌یر او اس تنها یک اندروید برای ساعت هوشمند نیست

به گزارش خبرآنلاین، کاربران از گوگل خواسته‌اند تا به ساعت هوشمند به‌عنوان یک جایگزین برای گوشی هوشمند فکر نکن و آنچه در گوگل وی‌یر او اس می‌بینیم بر مبنای فیدبک کاربران تعریف‌شده است.{لینک}

البته سیستم جدید همچنان راه‌حل مناسبی برای عمر باتری در نظر نگرفته است و این صنعت همچنان با مشکل غیرقابل‌حل باتری دست‌وپنجه نرم می‌کند.

«دنیس تروپر» مدیر محصول وی‌یر او اس به انگجت گفت: در بازطراحی پلتفرم جدید سه نکته در نظر گرفته‌شده است که یکی کمک به مردم برای اتصال دائم، دوم کمک گرفتن از گوگل اسیستانت و سوم هدایت مردم برای یک زندگی سالم‌تر با سلامت هوشمند تعبیه‌شده در سیستم‌عامل است.

اینکه کاربر چقدر آنلاین بوده و چگونه خود را از دست اپلیکیشن‌ها رها سازد، در این پلتفرم جدید شبیه اندروید P تعریف‌شده است.

گفته می‌شود کاربران دارای ساعت هوشمند به‌طور متوسط تنها 5 ثانیه یک‌بار به ابزار خود نگاه می‌اندازند و تعریف جدید در گوگل وی‌یر بر این مبنا صورت گرفته است.

کشیدن دست به سمت راست ساعت باز شدن گوگل اسیستانت را به همراه می‌آورد، درحالی‌که کشیدن به سمت بالا نوتیفیکیشن‌ها را باز می‌کند و کشیدن یه سمت پایین نیز ستینگز را در دسترس قرار می‌دهد.

گوگل وی‌یر او اس تنها یک اندروید برای ساعت هوشمند نیست

5656




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گوگل وی‌یر او اس تنها یک اندروید برای ساعت هوشمند نیست»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..