تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مشخصات سخت‌افزاری، طراحی و قیمت هواوی میت 20 لایت رویت شد

پیش‌از اینکه میان‌رده‌ی هواوی، یعنی میت 20 لایت به‌صورت رسمی معرفی شود، یک فروشگاه لهستانی مشخصات سخت‌افزاری، طراحی و قیمت این دستگاه را فاش کرده است.

هواوی قصد دارد در آینده‌ای نزدیک از سری میت ۲۰ خود رونمایی کند. طبق گمانه‌زنی‌ها، هواوی تاریخِ ۲۴ مهر را برای رویدادی به این منظور در لندن در نظر گرفته است. 

با این حال، یک فروشگاه لهستانی به‌تازگی میت ۲۰ لایت را برای فروش لیست کرده که اطلاعات جالبی درباره‌ی سخت‌افزار، طراحی و قیمتِ این دستگاه را برای کاربران فاش می‌کند. همان‌طور که احتمالاً مطلع هستید، میت ۲۰ لایت تنها دستگاه میان‌رده از سری میت ۲۰ خواهد بود که شامل دو پرچمدارِ میت ۲۰ و میت ۲۰ پرو نیز خواهد بود.

مقاله‌های مرتبط:

نکته‌ی قابل‌توجه این است که منبع یادشده نه‌تنها قیمت دستگاه را فاش کرده، بلکه جزئیات سخت‌افزاری را نیز در کنار عکس‌های محصول منتشر کرده که طراحی میت ۲۰ لایت را مشخص می‌کند.

میت ۲۰ لایت در این فروشگاه ۴۳۶ دلار قیمت‌گذاری شده است؛ ترازوی سلامتی AH100 Smart Scale نیز که قیمتی ۴۱ دلاری دارد، به‌صورت رایگان برای خریداران این دستگاه در نظر گرفته شده است. طبق تصاویر و اطلاعات فروشگاه، میت ۲۰ لایت در سه رنگِ آبی، مشکی و طلایی در دسترس قرار می‌گیرد؛ به‌نظر می‌رسد که Huawei برای بدنه‌ی دستگاه نیز از ترکیب شیشه و فلز استفاده کرده باشد.

در قسمت پشتی دستگاه شاهد استفاده از دوربین دوگانه ۲۰ و ۲ مگاپیکسلی با چینش عمودی هستیم که درست در قسمت بالایی سنسور اثرانگشت قرار گرفته‌اند. در این دستگاه نیز طبق سنتِ روزهای کنونی، از بریدگی صفحه‌نمایش استفاده شده که محل جایگیری دوربین سلفی دوگانه با وضوح ۲۴ و ۲ مگاپیکسلی در آن قرار دارد؛ با این حال هواوی برای راحتی استفاده‌ی کاربران، قسمت پشتی Mate 20 Lite را خمیده طراحی کرده تا در دست‌گیری گوشی مشکلی وجود نداشته باشد. دکمه‌های دستگاه نیز علیرغم وجود حاشیه‌ی پایینی صفحه‌نمایش، همگی در قسمت راست بدنه‌ی گوشی قرار گرفته‌اند.

هواوی میت 20 لایت / Huawei mate 20 lite هواوی میت 20 لایت / Huawei mate 20 lite هواوی میت 20 لایت / Huawei mate 20 lite هواوی میت 20 لایت / Huawei mate 20 lite

حال به بخش‌ سخت‌افزار می‌رسیم که از اهمیت بسیاری برای کاربران برخوردار است. چینی‌ها برای میان‌رده‌ی خود از تراشه‌ی کرین ۷۱۰ با هشت هسته‌ی پردازشی و آدرس‌دهی ۶۴ بیتی استفاده کرده‌اند که در کنار ۴ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی، وظیفه‌ی اجرا و ذخیره‌ی فرامین و داده‌های کاربران را برعهده دارند. در بخش صفحه‌نمایش نیز شاهد به‌کارگیری از پنلِ ۶.۳ اینچی با رزولوشن +FHD هستیم که از مقیاس تصویر ۱۹.۵:۹ استفاده می‌کند.

قدرت‌بخش نرم‌افزارِ میت ۲۰ لایت نیز نسخه‌ی ۸.۱ اندروید اوریو خواهد بود که در کنار پوسته‌ی اختصاصی EMUI 8.2 فعالیت می‌کند. پشتیبانی از NFC و باتری ۳۷۵۰ میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع نیز از دیگر موارد مهم دستگاه یادشده به‌شمار می‌رود. تمامی مواردِ فوق وزنی ۱۷۲ گرمی را به‌ارمغان آورده‌اند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مشخصات سخت‌افزاری، طراحی و قیمت هواوی میت 20 لایت رویت شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..