تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دوروف: اطلاعات تروریست‌های عضو تلگرام به همه کشورها به‌جز روسیه داده می‌شود

دوروف: اطلاعات تروریست‌های عضو تلگرام به همه کشورها به‌جز روسیه داده می‌شود

فناوری اطلاعات > اینترنت - مدیر تلگرام می‌گوید: دیتای مظنونان به تروریست در صورت درخواست رسمی بازپرسان قضایی، به مقامات مربوطه همه کشورها به‌جز روسیه داده می‌شود.

به گزارش خبرآنلاین، پاول دوروف با حضور در برنامه 60 Minutes اعلام کرد: اگر دادگاهی در یک کشور درخواست رسمی ارائه کند، آی پی و شماره تلفن مظنون به تروریست را در اختیار آن‌ها قرار می‌دهیم. البته روسیه مستثنا است و برای این کشور چنین درخواستی را پاسخ نخواهیم داد.{لینک}

دوروف افزود: ادوارد اسنودن برای من حکم یک قهرمان را دارد. مؤسس تلگرام همچنین گفت: در قواعد جدید مصوب در تلگرام آمده است که این پیام‌رسان به قوانین اتحادیه اروپایی احترام می‌گذارد و از سوی دیگر اطلاعات کاربران روسی را به‌هیچ‌عنوان در اختیار سرویس‌های اطلاعاتی این کشور قرار نخواهد داد.

وی با صراحت اعلام کرد سرویس اطلاعاتی روسیه خواسته است تا برایشان بکدور درست کنیم اما چنین کاری نخواهیم کرد.

دوروف: اطلاعات تروریست‌های عضو تلگرام به همه کشورها به‌جز روسیه داده می‌شود

5656




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دوروف: اطلاعات تروریست‌های عضو تلگرام به همه کشورها به‌جز روسیه داده می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..