تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




۷ آنتی هیستامین صد در صد طبیعی برای درمان آبریزش بینی + اینفوگرافی

قوی ترین موادی مغذی برای درمان آبریزش بینی+اینفوگرافیبه گزارش خبرنگار حوزه کلینیک گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران؛ آبریزش بینی یکی از عارضه های آزاردهنده سرماخوردگی است که  مواقع سرماخوردگی در فرد تشدید می شود.

آبریزش بینی  توسط بینی و بافت های اطراف و رگ های خونی آن تولید می شود، در این هنگام آب بینی می تواند از بینی خارج شود و یا از پشت گلو پایین برود.

بسیاری افراد روزانه چند قرص آنتی هیستامین مصرف می کنند تا آبریزش بینی قطع شود اما  با این حال می‌توان به کمک چند ماده غذایی برای رفع این مشکل اقدام کرد، در ادامه با مواد غذایی یا آنتی هیستامین های طبیعی برای درمان آبریزش بینی آشنا می‌شوید.

تحقیقات نشان داده است مصرف عسل منجر به کاهش و تسکین گلودرد می‌شود و در درمان آبریزش بینی تاثیر خوبی دارد، در واقع عسل درمانی مشکلات و بیماری‌های رایج فصل سرما را از بین می برد، برای این کار کافی است تا یک قاشق چایخوری عسل را داخل یک فنجان دمنوش (هر دمنوشی که دوست دارید) ریخته و میل کنید، آبنبات‌های عسلی نیز تاثیر خوبی در درمان عارضه های سرماخوردگی دارند به کمک آب جوش، عسل و کمی لیموترش شربت سینه تهیه و میل کنید.

لیمو ترش سرشار از ویتامین C است و در درمان خستگی ناشی از سرماخوردگی مفید است، این میوه با کاهش علائم سرماخوردگی شما را از شر آبریزش بینی نجات می‌ دهد، افزودن لیموترش به دمنوش حاوی عسل یا مصرف آبنبات‌های لیمویی برای رفع مشکلات بینی  بسیار تاثیرگذار است، توجه داشته باشید که برای درمان گرفتگی بینی می‌توانید کمی سرکه داخل آب گرم بریزیذ و بخور بدهید.

قوی ترین موادی مغذی برای درمان آبریزش بینی+اینفوگرافی

انتهای پیام/

قوی ترین موادی مغذی برای درمان آبریزش بینی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «۷ آنتی هیستامین صد در صد طبیعی برای درمان آبریزش بینی + اینفوگرافی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..