تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اعلام اسامی داوران مسابقه عکاسی جشنواره تئاتر تهران

اعلام اسامی داوران مسابقه عکاسی جشنواره تئاتر تهرانبه گزارش حوزه تئاتر گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ بابک برزویه، مهدی آشنا و ابراهیم حسینی آثار مسابقه عکاسی بیست و سومین جشنواره‌ تئاتر تهران را در دو بخش قاب های ماندگار و لحظه‌های ماندگار ارزیابی خواهند کرد.

عکاسان علاقه مند می‌توانند با ارائه‌ عکس‌های خود از بیست و سومین جشنواره تئاتر استان تهران به دبیرخانه جشنواره در مسابقه عکاسی شرکت کنند. به سه عکاس برگزیده‎ هر بخش به انتخاب هیئت داوران در روز اختتامیه جشنواره تندیس، لوح تقدیر و جایزه نقدی اهدا خواهد شد.

بیست و سومین جشنواره تئاتر استان تهران به همت انجمن هنرهای نمایشی و با حمایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران 6 تا 10 شهریور در پردیس تئاتر تهران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

 اسامی داوران مسابقه عکاسی جشنواره تئاتر تهران معرفی شدند



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اعلام اسامی داوران مسابقه عکاسی جشنواره تئاتر تهران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..