تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گوشی هوشمند Oppo F9 با رنگی جدید در TENAA دیده شد +تصاویر و مشخصات

گوشی هوشمند Oppo F9 با رنگی جدید در TENAA دیده شد +تصاویر و مشخصاتبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شرکت Oppo ابتدای متاه آگوست گوشی هوشمند Oppo F9 را معرفی کرد و این محصول در بازار جهانی نیز عرضه شد، همچنین در بعضی کشورها شاهد عرضه همین گوشی با نام Oppo F9 Pro بودیم.

گوشی Oppo F9 در هنگام عرضه با سه رنگ قرمز، آبی و بنفش در دسترس کاربران قرار گرفت، اما حال به گزارش TENAA ، این گوشی در رنگی جدید به عنوان طیف رنگ چهارم عرضه خواهد شد.

رنگ چهارم گوشی Oppo F9 صورتی خواهد بود و به نظر می‌رسد با توجه به تصاویر منتشر شده از آن، به لحاظ طراحی ظاهری تغییرات زیادی نسبت به نسخه‌های پیشین گوشی Oppo F9 نداشته است.

همچنین لازم به ذکر است که رنگ صورتی گوشی Oppo F9 با سخت افزاری مشابه به سه رنگ موجود در بازار یعنی صفحه نمایش 6.3 اینچی، پردازنده Helio P60، حافظه رم 4 گیگابایتی، حافظه داخلی 64 گیگابایتی و دوربین دوگانه 12 + 2 مگاپیکسلی عرضه خواهد شد.

در ادامه نیز تصاویر منتشر شده از نسخه صورتی رنگ گوشی Oppo F9 شرکت اوپو را مشاهده می‌کنید:

گوشی هوشمند Oppo F9 با رنگی جدید در TENAA دیده شد +تصاویر و مشخصات

گوشی هوشمند Oppo F9 با رنگی جدید در TENAA دیده شد +تصاویر و مشخصات

گوشی هوشمند Oppo F9 با رنگی جدید در TENAA دیده شد +تصاویر و مشخصات

بیشتر بخوانید: اپل به مدت دو ماه به مشتریان آمریکایی خود اشتراک رایگان iCloud می‌دهد

انتهای پیام/

گوشی هوشمند Galaxy A8 Star برای تهیه مشتریان در آمازون موجود شد +تصویر



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گوشی هوشمند Oppo F9 با رنگی جدید در TENAA دیده شد +تصاویر و مشخصات»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..