تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واکنش نسرین مقانلو به سانسور تصویرش در مشهد+عکس

ساعت 24- نسرین مقانلو در واکنش به سانسور تصویرش در شهر مشهد، تاکید کرد که به عنوان یک هنرمند این مسایل برایش اهمیت ندارد زیرا که معتقد است که در قلب مردم جای دارد.

نسرین مقانلو، بازیگر تئاتر «دپوتات» به حذف تصویرش از روی بیلبوردهای تبلیغاتی این نمایش در شهر مشهد واکنش نشان داد.

او با انتشار تصویر بیلبوردهای تبلیغاتی این نمایش در طرقبه و مشهد، این چنین به مقایسه آن‌ها پرداخت: «هنوز بعد از ۳۳ سال سابقه کار هنری نفهمیدم که ما کجاییم، در یک قسمت از شهر (طرقبه) بیلبوردها با تصاویر ما زن‌ها اجازه نصب دارند و در مشهد باید بدون تصویر زن‌ها بیلبورد بالا بره.

اما برای من یکی فرقی ندارد که در بیلبورد باشم یا نباشم چرا که همیشه گفته‌ام که مردم در قلب من هستند و من در قلب آنها؛ همین برای من بزرگترین جایزه و لطف خداوند است. امیدوارم که روزی از این فقر فرهنگی بیرون بیاییم و به هنر و هنرمندان کشورمان بیشتر احترام بگذاریم.»

برترین ها




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واکنش نسرین مقانلو به سانسور تصویرش در مشهد+عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..