تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




QB – a cube’s tale v1.3.2

در بازی QB – a cube’s tale شما یک مکعب را از میان یک دنیای ابتدایی هدایت می‌کنید. در این سفر، مکعب با چالش‌های بزرگی مواجه می‌شود. مکعب‌های گوناگونی مسیر او به سوی مکعب سیاه که او را به مقصد نزدیکتر می‌کند را مسدود کرده‌اند.

این یک بازی پازل فضایی است که شما را با عناصر کمی به چالش می‌کشد. هر چالش دست‌ساز بوده و با یک گرافیک سه‌بعدی ساده و واضح شما را مجذوب خود می‌کند.

کنترل‌های بازی نیز مینیمال هستند. به سادگی کشیدن انگشت، می‌توانید مکعب را یک گام در جهت نشان داده شده حرکت دهید. اگر انگشت خود را بر روی صفحه نگاه دارید مکعب در همان مسیر به حرکت خود ادامه می‌دهد تا زمانی که انگشت خود را دوباره بردارید. نتایج دیگر توسط مکانیزم‌های مختلف نیز توسط مکعب‌های دیگر فعال می‌شوند.

دنیای بازی با موسیقی زمینه مناسب جو آن و افکت‌های صوتی لطیف همراه است، تا بتوانید به طور کامل بر روی پازل‌های چالش‌برانگیز تمرکز نمایید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «QB – a cube’s tale v1.3.2»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..