تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود Forces of Freedom (Early Access) 3.8.2 – بازی اکشن “نیروهای آزادی بخش” اندروید + دیتا

دانلود امروز 33+

آخرین آپدیت سه شنبه ۰۶ شهریور ۱۳۹۷

3

نسخه 3.8.2

دوست داشتن 48

معرفی و عرضه یک بازی اکشن زیبا برای اولین بار در ایران !

Forces of Freedom (Early Access) یک بازی اکشن فوق العاده زیبا با گرافیک خیره کننده و طراحی عالی از BRAVOCOMPANY Ltd برای اندروید است که به صورت رایگان در گوگل پلی عرضه شده و به درخواست شما جدیدترین آپدیت اش به همراه دیتا برای دانلود عرضه گردیده و پیش روی شماست! با نصب Forces of Freedom برروی تبلت و یا گوشی اندرویدی تان می توانید یک بازی اکشن جالب در سبک تیراندازی با امکان بازی تیمی پنج به پنج به صورت آنلاین در محیط ها و حالت های مختلف را تجربه کنید! شخصیت دلخواه تان را از میان سربازان دهه 1960 میلادی تا نیروهای ویژه امروزی و با هر ملیتی انتخاب کنید و از شرکت در نبردهایی نفس گیر لذت ببرید! تک تیرانداز می شوید یا یک سرباز معمولی با سلاح جنگی!؟ فرقی نمی کند , مهم آن است که بتوانید در خدمت اهداف تیم تان باشید! نبردهای شما در انواع محیط ها و مکان های مختلف صورت می پذیرد و طیف گسترده ای از سلاح های مختلف برای نابودسازی دشمنان در دسترس تان قرار دارد! اگر به دنبال یک بازی اکشن با ساخت عالی برای سرگرم شدن هستید، Forces of Freedom را امتحان کنید!

Forces of Freedom (Early Access)

بازی Forces of Freedom (Early Access) تا به امروز نزدیک 10 میلیون بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان از گوگل پلی دریافت شده و توانسته امتیاز خوب 4.4 از 5.0 را کسب کند و ما در فارسروید جدیدترین آپدیت اش را برای دانلود عرضه کرده ایم. شما می توانید ابتدا تصاویر و ویدئویی از گیم پلی بازی Forces of Freedom (Early Access) را مشاهده کرده و در نهایت اگر مایل بودید آن را با یک کلیک از سرورهای پرسرعت سایت دانلود بکنید.

نکات تکمیلی :

1 – بازی اینترنتی و آنلاین است
2 – امکان بازی بدون وی پی ان میسر نیست و باید فیلت-رشکن داشته باشید
3 – از نصب نسخه های بالاتر از نسخه فارسروید خودداری کنید، اخرین نسخه رسمی و جهانی بازی همین نسخه است
4 – جدیدترین آپدیت بازی را همیشه همزمان با انتشار از همین صفحه دانلود بکنید.

تغییرات نسخه ی V3.8.2 :

* اضافه شدن ویژگی های جدید + بهینه سازیهای مختلف .

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :

– ابتدا فایل نصبی بازی را دانلود و نصب کنید.

– فایل دیتا را دانلود و ان را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه ی com.koyokiservices.FoF را در Android/data حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.

– بازی را با اتصال اینترنت و فعال بودن فیلترشکن اجرا نمایید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود Forces of Freedom (Early Access) 3.8.2 – بازی اکشن “نیروهای آزادی بخش” اندروید + دیتا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..