تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




با بوتاکس مو فواید و عوارض آن آشنا شوید

 بوتاکس مو به عنوان یک درمان کننده موها به شمار می رود .امروزه برای صاف کردن موها از کراتینه استفاده می کنند که دارای عوارض بسیار زیادی است.اما بوتاکس مو به بازسازی موهای آسیب دیده بر اثر مواد شیمیایی (رنگ کردن مکررموها )و به احیا تارهای نازک شده مو و بازسازی عمیق موها می پردازد.

بوتاکس مو به ترمیم موهای اسیب دیده می پردازد و آنها را صاف و رخشان میکند.این کار به وسیله آمپولی که قابل خریداری است انجام می شود.مواد داخل این آمپول شامل پروتئین ها و مواد معدنی و طبیعی، کراتین و اسید هیالورونیک و اسید آمینه است.که بهه موها به طور عمیق آب رسانی کند. قبل استفاده از بوتاکس موها را به وسیله شامپو شستشو میدهند اما از نرم کننده استفاده نمی شود

پس از شانه کردن و تقسیم بندی موها مواد بوتاکس را به موها زده می شود و برای نفوذ بهتر مواد به موها باید ماساژداده شودبه مدت ۴۵ دقیقه یا کمتر باید مواد شسته شودباید موها را به مدت ۷ دقیقه شستشو دهند تا از شسته شدن بوتاکس از روی موها مطمئن شوند وباید موها حرارت ببیند موها باید به صورت صاف در دستگاه خشک کن قرار بگیرد و بع توصیه به استفاده از شامپوهای خاص می شود تا مدت طولانبی اثر بوتاکس روی موها بماند. اثرات بوتاکس تا ۶ ماه روی مو باقی می مانند.بوتاکس به افرادی که از سشوار و رنگ موی مکرر استفاده می کنند توصیه می شود.

ار بهترین مزایای بوتاکس مو آب رسانی عمیق،بازگشت براق بودن و ترمیم ساقه موها که بر اثر عواملی دچار آسیب شده است. بوتاکس مانند کراتینه کردن موها راصاف و یک دست نمی کندو حالت درمانی دارد .به وسیله بوتاکس کردن موها موخوره نیز درمان می شود .

مواد تشکیل دهنده بوتاکس روغن خاویار ،ویتامین B5،ویتامین E،روغن آرگان ،روغن نارگیل ،کلاژن ،گلیوکسیلیک و نانو کراتین تشکیل شده است.عوارضی که ممکن است برای فرد مصرف کننده ایجاد کند افزایش چربی سر در صورت تماس مواد بوتاکس با پوست سر و الرژی که خیلی کم پیش می آید چون تمام مواد تشکیل دهنده بوتاکس گیاهی هستند و حتی  آرایشگران هم می تواند بدون دستکش کار کنند.

افرادی که موهایشان دچار خشکی و آسیب دیدگی که ناشی از رنگ کردن مکرر و استفاده بیش از حد ار سشوار و موخوره است مناسب است تا موهایشان حالت اولیه را به دست آورد.همچنین افرادی که مدام از گره خوردن موهایشان شکایت دارند و افرادی که دارای موهای بلند هستند نیز توصیه می شود .

اما نکته قابل توجه این است کهه بوتاکس کردن موها برای خان های باردار توصیه نمی شود پس مرافب باشید .

1 ستاره2 ستاره3 ستاره4 ستاره5 ستاره (هنوز هیچ امتیازی ثبت نشده)



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «با بوتاکس مو فواید و عوارض آن آشنا شوید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..