تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




لکه صورتی در بارداری، خطر سقط دارد؟

سوال مخاطب نی‌نی‌بان: من هفته ششم بارداری ام. امروز ببخشید میگم موقع ادرار یک لک صورتی کمرنگ دیدم.درد هم ندارم.فقط گهگهایی یه درد خفیف که از اوایل زیر دلم داشتم.بنظرتون خطر سقط هست؟
 

پاسخ دکتر کتایون برجیس، جراح و متخصص زنان و زایمان و فلوشیپ نازایی:

 دوست گرامی در اسرع وقت به پزشک معالج تان مراجعه کنید. هر گونه خونریزی و لکه بینی در بارداری به معنای این است که تهدید به سقط هستید و باید اقدامات لازم جهت حمایت از بارداری برای شما انجام شود.

پاسخ دکتر مرجان قاجار، جراح و متخصص زنان، زایمان و نازایی:

دوست عزیز خونریزی یا لکه بینی در سه ماهه نخست بارداری اگر با دردهای شکمی یا گرفتگی عضلات و قولنج همراه باشد، می تواند نشانه های اولیه سقط جنین یا حاملگی خارج از رحم (جنین به جای داخل رحم در لوله رحم شکل می گیرد) باشد. آبستنی خارج از رحم بسیار خطرناک است و باید بلافاصله با مشاهده خونریزی و احساس درد، موضوع را با پزشک خود در میان بگذارید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «لکه صورتی در بارداری، خطر سقط دارد؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..