تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هفت ماهه باردار نشدم، چیکار کنم؟

سوال مخاطب نی‌نی‌بان: 19سالمه ، 7ماه که عروسی کردم توی این 7ماه اقدام کردیم برای بچه دار شدن اما باردار نشدم چیکار کنم
 

پاسخ دکتر کتایون برجیس، جراح و متخصص زنان و زایمان و فلوشیپ نازایی:

 دوست عزیز در ابتدا بهتر است نگران نباشید و استرستان را کم کنید چون همین استرس می تواند روی باردار شدن تاثیر منفی داشته باشد. ما معمولا به خانم هایی که سنشان کمتر از سی سال هست یک سال زمان می دهیم تا بعد از اولین اقدام برای بارداری، بچه دار شود. اگر سن خانم بالای سی سال باشد این زمان حدود ۷ ماه است و برای خانم های بالای ۴۰ سال هم حدود ۳-۴ ماه زمان در نظر می گیریم.  می توانید تا یک سال صبر کنید و بعد از آن اگر بارداری اتفاق نیفتاد همزمان با همسرتان به کلینیک های ناباروری مراجعه کنند تا آزمایش های تخصصی برایشان انجام شود. در ضمن زمان سیکل از اولین روز خونریزی جاری محاسبه می شود و معمولا اگر پریودتان منظم است توصیه می کنیم که روزهای وسط سیکل یک شب درمیان نزدیکی داشته باشید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هفت ماهه باردار نشدم، چیکار کنم؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..