تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شهدا روزی شهادت را از امام حسین(ع) خواسته بودند

به گزارش ایکنا از گیلان، حجت الاسلام والمسلمین سمیعی، مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در استان گیلان امشب، 6 شهریور در دیدار با خانواده سردار شهید حاج محمود قلی پور، این شهید بزرگوار را یکی از موسسین سپاه استان گیلان دانست و اظهار کرد: شهدا دارای مقام شفاعت هستند.

وی با اشاره به مقام بالای دنیوی و اخروی شهدا، یادآور شد: شهادت شهید قلی پور بسیار سنگین بود، اما شهدا از امام حسین(ع) خواستند که شهادت را روزی شان قرار دهد و شهید قلی پور به این مقام رسیده بود.

سردار محمد عبدالله پور، فرمانده سپاه قدس استان گیلان نیز، با بیان اینکه مقام معظم رهبری از عملیات کربلای2 و حماسه آفرینی شهدا تعبیر به کربلای دوم فرمودند، عنوان کرد: در عملیات کربلای2 همه رزمندگان می دانستند که شهید می شوند و راه برگشتی نیست لذا به امام حسین(ع) تاسی کردند.

وی از برگزاری یادواره شهدای عملیات کربلای2 با محوریت شهید حاج محمود قلی پور ساعت 17 روز شنبه، 10 شهریور در گلزار شهدای رشت خبر داد و اضافه کرد: یادواره شهدا نوعی تجدید میثاق با آرمان های شهداست و باید این مسیر را ادامه دهیم.

عبدالله پاکاری، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان نیز در ادامه، دیدار با خانواده های شهدا را وظیفه مسئولان و آحاد ملت ایران دانست و اظهار کرد: خانواده های شهدا زیر سایه فرزندان شهید خود عاقبت به خیر خواهند شد.

وی این نظام و کشور را متعلق به شهدا دانست و افزود: چه بخواهیم و چه نخواهیم باید ادامه دهنده راه شهدا باشیم، زیرا عزت و اقتدار امروز را در سایه فرهنگ ایثار و شهادت و ایثار و از خود گذشتگی شهدا به دست آورده ایم.

این مقام مسئول، با اشاره به نقش آفرینی شهید قلی پور در جبهه های حق علیه باطل، یادآور شد: ولایت پذیری یکی از ویژگی‌های برجسته شهید قلی پور است و ایشان نه تنها مرد بزرگ جبهه‌های جنگ بود، بلکه در ابعاد مختلف در استان ایفای نقش می‌کرد.

انتهای پیام




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شهدا روزی شهادت را از امام حسین(ع) خواسته بودند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..