تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شمار قربانیان توفان ماریا در پورتوریکو حدود ۳ هزار نفر است/آمار رسمی دولت؛ ۶۴ کشته!

نتایج یک تحقیق مستقل فاش کرد بر اثر وقوع توفان ماریا در پورتوریکو ، حدود ۳ هزار تن جان باخته‌اند.

آفتاب‌‌نیوز :

نتایج یک تحقیق مستقل توسط دانشگاه جرج واشنگتن فاش کرد شمار قربانیان توفان ماریا در پورتوریکو –که در فاصله میان سپتامبر 2017 تا فوریه 2018 میلادی به وقوع پیوست– بر خلاف ادعای دولت این کشور، 64 نفر نبوده است؛ بلکه دو هزار و 975 تن بر اثر این حادثه جان باخته‌اند. این تعداد 46 برابر آمار رسمی دولت پورتوریکو درباره قربانیان این حادثه است.

به نقل از سی بی اس نیوز،  در حالی که حدود یک سال از توفان مرگبار پورتوریکو می گذرد و نتایج چندین تحقیق توسط روزنامه نیویورک تایمز و دانشگاه هایی از قبیل هاروارد، پن استیت و جرج واشنگتن حاکی از آن است که شمار کشته های این توفان چندین هزار نفر است، آمار دولت پورتوریکو تاکنون به روزرسانی نشده و بر روی عدد 64 ثابت مانده است.

پورتوریکو تحت حاکمیت سیاسی آمریکا قرار دارد، اما دولت دونالد ترامپ همواره با طفره رفتن از پاسخ به پرسش هایی درباره تلفات و خسارت های ناشی از  توفان ماریا، هرگز آماری درباره قربانیان این حادثه ارائه نمی دهد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شمار قربانیان توفان ماریا در پورتوریکو حدود ۳ هزار نفر است/آمار رسمی دولت؛ ۶۴ کشته!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..