تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هک سرور ایمیل های هیلاری کلینتون به وسیله یک شرکت چینی

به گزارش سرويس بين الملل خبرگزاري صدا و سيما به نقل ازخبرگزاري اسپوتنيک؛ سرور خصوصی ایمیل های هیلاری کلینتون وزیر امور خارجه سابق آمریکا و نامزد رقابت های انتخابات ریاست جمهوری سال 2016 این کشور به وسیله یک شرکت تحت مالکیت چین هک شده است.
یک پایگاه اینترنتی آمریکایی به نقل از منابع آگاه اعلام کرد، این شرکت تحت مالکیت دولت چین که در واشنگتن فعالیت می کند توانسته به لطف کدهایی که در این سرور کار گذاشته شده است به طور لحظه ای و برخط به ایمیل های رد و بدل شده در سرور ایمیل های کلینتون دسترسی داشته باشد و یک نسخه از همه این ایمیل ها در اختیار بگیرد.
این در حالی است که نیک مریل سخنگوی کلینتون به پایگاه اینترنتی «دیلی کالر» آمریکا گفت اداره پلیس فدرال این کشور (اف.بی.آی) هزاران ساعت را صرف بررسی این موضوع کرد و هیچ شواهدی دال بر نفوذ به این سرور پیدا نکرد.
بحران رسوایی ایمیل های کلینتون از مارس 2015 و پس از آن شروع شد که نیویورک تایمز گزارش داد وزیر امور خارجه سابق آمریکا در فاصله سال های 2009 الی 2013 با نقض مقررات وزارت امور خارجه از یک حساب شخصی برای انجام ارتباطات دولتی استفاده کرده است.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هک سرور ایمیل های هیلاری کلینتون به وسیله یک شرکت چینی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..