تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




این دختران عجیب به خواستگاری پسران می روند! +تصاویر

مراسم خواستگاری و ازدواج در کشورهای مختلف، متفاوت است و بر خلاف رسم و رسوم فعلی حاکم در کشور ما که پسرها به خواستگاری دخترها می‌روند، در برخی از نقاط دنیا عکس این موضوع صادق است. در جمهوری گینه بیسائو کشوری که در قاره آفریقا واقع شده است، 75 درصد از ازدواج‌ها با خواستگاری دختر از پسر صورت می‌گیرد و به قول برخی از جوانان امروزی دختران در ابتدا همسر مورد علاقه خود را انتخاب می‌کنند.

ماجرا از این قرار است که مجلس خواستگاری در جمهوری گینه به این صورت برگزار می‌شود که دختر پس از انتخاب همسر مورد نظر خود، هماهنگی‌های لازم را با مادر پسر مورد علاقه خود انجام می‌دهند و جالب است بدانید که در اغلب موارد پسرها معمولا قدرتی برای مخالفت با این نوع ازدواج ندارند و درخواست دختری که از آن‎ها خواستگاری کرده‎اند را می‌پذیرند.

دختران کشور جمهوری گینه پیشنهاد ازدواج خود با پسر مورد علاقه‌شان را به صورت کاملا علنی مطرح می‌کنند و با بردن یک ظرف ماهی سرخ شده با روغن مخصوص و سس خوش طعم قرمز رنگ تزئین شده و با یک شاخه گل سفید، و البته با هماهنگی قبلی با مادر پسر به منزل او می‌روند.

یک روز پس از انجام خواستگاری دختران جمهوری گینه از پسر مورد علاقه خود، برای دریافت جواب بله دوباره به منزل وی رفته و در اغلب موارد با مثبت بودن نظر پسر، با توافقی بلند مدت میان دختر و پسر، پسر به دنبال کار و تهیه ملزومات و مایحتاج زندگی می‌رود و پس از آن وارد زندگی مشترک می‌شوند.

8551628_882

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

مردان شیطان صفت دستان دختر 17 ساله را بعد از آزار تتو کردند! + تصاویر

جسد زنانه با لباس ورزشی را می شناسید؟! / در بابلسر پیدا شد

این 6 مرد اعدام می شوند!

جزییات بی گناهی احسان علیخانی و مهران مدیری درپرونده ثامن الحجج !

حمله نژادپرستانه به محمدرضا گلزار + جزییات

سرنوشت وحشتناک مریم و شبنم در خیابان های شوم تهران!

بوسه تلخ به دست دختری که باید قطع شود! + تصاویر

پدرسنگدل نازنین زهرا مرندی در تهران دستگیر شد + فیلم و عکس

حمید با 3 مرد سراغ زن 20 ساله همسایه رفت! / در عید قربان رخ داد

پشت پرده اخبار نیت شیطانی مردان عراقی برای زنان ایرانی!

تجاوز عجیب خانم مسافر به راننده مرد! + عکس

تجاوز فجیع پدر و 2 پسر به دختر 12 ساله خود+ عکس

اخبار زیر را از دست ندهید:




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «این دختران عجیب به خواستگاری پسران می روند! +تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..