تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کشف چندین انبار احتکار کالا در گلستان

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازگرگان؛مسعود سلیمانی جانشین دادستان گلستان گفت: طبق بازدید هایی که از برخی انبار ها داشتیم مشخص شد برخی از افراد سود جو و فرصت طلب به دنبال احتکار کالا در انبار ها بوده اند .

وی افزود: در این انبار ها بیشتر کالاهای ضروری احتکار شده بود که دولت توزیع آنها را در بین اقشار مختلف جامعه واجب دانسته است.

سلیمانی ادامه داد: ضمن تشکیل پرونده و ارسال آن به سازمان تعزیرات حکومتی  با افرادی که اقدام به احتکار کالا کردند برخورد شد.

وی افزود: تعیین ارزش ریالی این کالاهای احتکار شده را نیز  کارشناسان اداره صنعت ،معدن و تجارت اعلام خواهند کرد.

سلیمانی گفت: بعد از این نیز به شدت با محتکران برخورد خواهد شد و افراد سود جویی که به فکر احتکار کالا هستند باید در نظر داشته باشند که در به دست قانون خواهند افتاد.

انتهای پیام/ح

احتکار و کشف انبار محتکران



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کشف چندین انبار احتکار کالا در گلستان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..